МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Тема 211.Визначальною ознакою цінностей є: а) справедливість і добропорядність; б) коштовності і багатство; в) те, що значиме у житті; г) те, що необхідне у житті. Тести до розділу V 2. Культура — це: а) духовне життя суспільства; б) знання, інтелект людини; в) дотримання норм моралі; г) інтерес і залучення до мистецтва; д) широкий кругозір; є) ввічливість у повсякденному житті; є) рівень цивілізованості; ж) єдність матеріальної і духовної діяльності; з) сукупність створених людьми матеріальних і духовних цінностей. 3. Цінностями матеріальної культури є: а) єдність діалектики, логіки та теорії пізнання; б) філософія як теоретична основа світогляду; в) людина як головна продуктивна сила суспільства; г) засоби виробництва; д) продуктивні сили; є) виробничі відносини. 4. Вчення, що має своїм предметом систему цінностей, — це: а) аксіологія; б) квієтизм; в) герменевтика. 5. Оберіть антиціннісне судження: а) народ творить історію, спираючись на матеріальні умо б) хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від в) історія — результат діяльності світового розуму; г) видатні особистості творять історію довільно, незва 6. Оберіть відповідність "твердження філософів про ціннос а) "Чесну людину збезчестити 1) політичні; б) "Не кажіть мені про Канта. 2) моральні; філософ руський, а не німець" (А. Білий); Тести до розділу V 3) філософські;
в) "До того часу, поки люди
г) "Любити інших — тяжкий хрест,
д) "У природі немає нічого, є) "Релігійна віра — теж знання, тільки у своєрідній формі"
(Г. Гегель); є) "Є право, згідно з яким ми можемо позбавити людину життя, але немає права, згідно з яким ми могли б звільнити її від смерті"
(Ф. Ніцше); Ціннісними політичними явищами є: а) демократія; авторитаризм; націоналізм; расизм; суверенітет народу. Ціннісними орієнтаціями особистості є: а) рух до знань;
рух до свого культу; рух до загальнолюдських цінностей; рух до релігійних переконань; рух до влади; є) рух до посади будь-якої ціною. Ціннісними релігійними явищами є: а) релігійні догмати; б) релігійна віра; в) інтеграційна функція релігії; г) дезінтеграціина функція релігії; д) релігійні прогнозування. Тести до розділу V 10. Назвіть духовні явища, через які світогляд особистості а) самосвідомість особистості; б) емпіричні знання особистості; в) ціннісні орієнтації особистості; г) здоровий глузд особистості; д) соціальні настанови особистості; 11. Ціннісними моральними явищами є: а) добро; б) споживацькі нахили; в) свобода; г) громадянський брак; д) зло; є) егоїзм. 12. Ціннісними орієнтаціями особистості є: а) патріотизм; б) націоналізм; в) расизм; г) гуманізм; д) клерикалізм. Тема 22 1. Яке із суджень є результатом чуттєвого пізнання: а) веселка складається з часток води, освітлюваних б) веселка своїми яскравими фарбами додає відчуття в) веселка є результатом квантової гідродинаміки? 2. Чи може логічне механічне розуміння руху спричинити а) не може; б) може, тому що будь-який предмет обумовлює рух ін Тести до розділу V в) "хитрість" розуму полягає в тому, що він взагалі заперечує наявність "першорушія" і "першопричини" через те, що хаотичне зіткнення і взаємодія фатальні. Отже, рух вічний, він є, був і буде завжди, у нього немає початку? 3. Світ і окремі явища містять суперечності. Чи повинно а) ні; б) так, мислення розвивається через суперечності; в) суперечності не в мисленні, а в боротьбі ідей? 4. Суспільна свідомість містить: а) ідеї, погляди, уявлення людей; б) політичні і правові відносини; в) економічні відносини; г) наукові теорії; д) виробничі відносини. 5. Людина діє спочатку подумки, а потім уявну модель ре а) не може; б) може? 6. Все у світі розвивається через суперечності. Чи має бути а) мислення не може бути логічно суперечливим; б) мислення розвивається через суперечності; в) суперечність не в мисленні, а в боротьбі ідей? 7. Категоріями суспільної свідомості є: а) політика; б) географічне середовище; в) економічні відносини; г) церква; д) держава; є) всі відповіді правильні. 8. Ідеологія — це: а) відображення класових інтересів у міфах, релігійних концепціях;
Тести до розділу V Тести до розділу V
б) систематизоване відображення соціальної дійсності; в) відображення дійсності з позиції певних соціальних 9. Оберіть правильні судження: а) поняття "повсякденна свідомість" є ширшим за по б) поняття "суспільна психологія" і "повсякденна сві в) поняття "суспільна психологія" включає поняття г) поняття "суспільна психологія" частково включає д) поняття "повсякденна свідомість" включає поняття є) поняття "повсякденна свідомість" і "суспільна психологія" — різні структурні елементи суспільної свідомості. 10. Суспільна свідомість — це: а) частина надбудови суспільства; б) теоретичні знання людей про світ; в) емпіричні знання людей про світ; г) духовний світ суспільства. 11. Оберіть правильні твердження: а) суспільне буття первинне, суспільна свідомість вто б) суспільна свідомість первинна, суспільне буття вто в) суспільне буття визначає суспільну свідомість; г) суспільна свідомість визначає суспільне буття. 12. Зміст повсякденної частини суспільної свідомості — це: а) теоретичні знання людей про світ; б) емпіричні знання людей про світ; в) ідеологія суспільства; г) суспільна психологія; д) досвідна творчість людей. 13. Зміст теоретичного рівня суспільної свідомості — це: а) наукові знання людей про світ; б) суспільна психологія; в) емпіричні знання людей про світ; г) ідеологія суспільства. 14. Політична складова суспільної свідомості відображає а) безпосередньо; б) опосередковано; в) через релігійну свідомість; г) через естетичну свідомість; д) через моральну свідомість. 15. Сутність суспільного буття — це: а) сукупність виробничих відносин; б) сукупність ідей та теорій у суспільстві; в) надбудовна сукупність (сучасна, елементи минулої г) сукупність почуттів та настроїв у суспільстві. 16. Зміст суспільної свідомості — це: а) сукупність ідей та теорій у суспільстві; б) сукупність почуттів та настроїв у суспільстві; в) сукупність форм власності у суспільстві; г) сукупність форм споживання у суспільстві. 17. Правова свідомість у складі суспільної свідомості відо а) безпосередньо; б) через політичну свідомість; в) через релігійну свідомість; г) через естетичну свідомість. 18. Правова свідомість у складі суспільної свідомості вико а) органи місцевого самоврядування; б) органи громадськості; в) органи правосуддя; г) органи творчих союзів. 19. Критерії моралі — це вчинки людей: а) обумовлені суспільнім егоїзмом; б) обумовлені суспільнім гедонізмом; в) обумовлені суспільнім утилітаризмом; г) обумовлені категоричним імперативом; Тести до розділу V д) обумовлені індивідуальною волею; є) що сприяють у напрямі соціальному прогресу. 20. Поняття "моральна свідомість" і "релігійна свідо а) тотожні; б) нетотожні. 21. Знайдіть відповідність понять: а) монотеїстичні релігії; 1) буддизм; б) політеїстичні релігії; 2) даосизм; 3) іслам; 4) іудаїзм; 5) християнство; 6) зороастризм; 7) індуїзм. 22. Особливості релігійної віри — це: а) прийняття релігійних догматів та їх дотримання; б) прийняття Бога як упорядника, наставника, поміч в) особистісна щирість "служіння" Богові; г) знання та переконаність людини в істинності тих чи 23. Встановіть відповідність характеристик змісту поняття а) нематеріальна субстанція; 1) у теології; б) свідомість людини; 2) у науковому релігіє- знавстві; в) безсмертне начало, незалежне від тіла людини; г) самосвідомість людини; д) неповторне начало, створене Богом; є) ціннісні орієнтації і соціальні настанови людини.
|
||||||||||||||
|