МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 1.2.ФАЗОВА РІВНОВАГА ТА ВЧЕННЯ ПРО РОЗЧИНИ ПЛАН: 1. Загальна характеристика розчинів. 2. Розчини газів в рідинах. Закон Генрі. 3. Розчинність твердих речовин в рідинах. 4. Дифузія і осмос в розчинах. Закон Вант-Гоффа. 5. Тиск пари над розчинами. Закон Рауля. 6. Температура кристалізації і кипіння розчинів. 7. Фазові переходи. Фазова рівновага. ВИВЧИВШИ ТЕМУ, ВИ ПОВИННІ: Знати: P визначення “розчини”, “фази”, “фазовий перехід”; P правило фаз Гіббса; Pоднокомпонентні системи, діаграма стану води; P види розчинів; P способи виразу концентрації розчинів; Pявища дифузії і осмосу, закон Вант-Гоффа; P правила приготування розчинів. Закон Генрі; Pособливості поведінки розчинів; Pтиск насиченої пари над розчином; Pтемператури кристалізації та кипіння розчинів; Pзакон Рауля. Вміти: P розраховувати число ступенів свободи за правилом Гіббса; P визначати розчинність газів за законом Генрі; P розрахувати потрібні величини за законом Рауля; P визначати DТзам. та DТкип.в залежності від концентрації розчину; P працювати з діаграмою стану води. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗЧИНІВ Розчини – одна з найважливіших фізико-хімічних систем. Розробка теорії розчинів відіграла важливу роль у розвитку фізичної хімії. Ще М.В.Ломоносов звернув увагу на важливість розчинів для розвитку хімічних наук. Важливість розчинів визначається перш за все їх поширеністю. Переважна більшість біологічних процесів відбувається в розчинах. Розчинами називають багатокомпонентні гомогенні системи, в яких одна або кілька речовин розподілені у вигляді молекул, атомів або іонів в середовищі іншої речовини – розчинника. До розчинів відносяться суміші газів, розчини різних речовин в рідинах та тверді розчини. Найбільш розповсюджені рідкі розчини. Прикладами рідких розчинів є розчини солей, спирту, кислот у воді; твердих - сплави. Газоподібним є повітря. У рідких розчинах один із компонентів називають розчиненою речовиною, другий - розчинником.
|
||||||||
|