МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фізхвилинка.(відео - фізхвилинка з ялинкою) Ознайомлення з літерами. а) введення літер - Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all.
[w] - Why do you cry, Willy? Why do you cry? Why, Willie, why Willie? Why, Willie, why? __________________ __________________ __________________ [ks] – X – is for box, fox, text, next. ___________________ ___________________ ___________________ б) написання літер в повітрі в) робота в друкованому зошиті - Open your copybooks and write down one line of letter Ww, Xx. Розвиток навичок читання. а) робота з алфавітом - Look at the alphabet and sound the letters. б) робота з підручником - And now open your books at page 50 and do the task 5. - Look and say. - And now repeat after me. Play in chain. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку - Tell me please what did you learn at our lesson? What words did you remember? What tasks did you like most of all? Закінчення уроку. - Stand up, please. Good – bye, children. - The lesson is over.
УРОК 22 Дата: ___________ Тема: Моя улюблена пора року. Мета: повторити і закріпити лексичний матеріал теми; ознайомити учнів зі структурами «I like…» «Do you like…?» та тренувати в їх вживанні в усному мовленні; повторити і закріпити вивчені раніше літери. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; навички каліграфічного письма; тренувати увагу та пам'ять. Виховувати любов до природи. Обладнання: слова «Пори року», картка для самостійної роботи, кольорові слова, фрази I like, Do you like…?, картинки для аудіювання, флеш – картки для читання. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Listen to the rhyme and let’s greet each other. ( “Good morning”) Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll tell about our favourite seasons of the year. We revise words and letters which we learned at our lessons. And also we’ll learn a rhyme about the seasons and study to read and write. - OK. Let’s start our lesson. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - First of all let’s train our tongues. There are many different kinds of sounds of nature can you hear in different seasons of the year. - So let’s name some of them. - Listen to the words and name the vowels which you hear in them. (dog, star, cat, ball, nest, duck) б) мовна розминка - Name the members of family (father, mother, sister, brother) - Listen to the rhyme and say what seasons do they like. My father likes winter. My mother likes spring. My sister likes summer. But I like autumn When school begins. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Повторення раніше вивченого а) робота з карткою - Look at the card. Find and circle.
б) гра «Пантоміма» - You must go to the blackboard and show what you can do. The other pupils must guess.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|