Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізхвилинка.

(відео - фізхвилинка з ялинкою)

Ознайомлення з літерами.

а) введення літер

- Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all.

 

[w] - Why do you cry, Willy?

Why do you cry?

Why, Willie, why Willie?

Why, Willie, why?

__________________

__________________

__________________

[ks] – X – is for box, fox, text, next.

___________________

___________________

___________________

б) написання літер в повітрі

в) робота в друкованому зошиті

- Open your copybooks and write down one line of letter Ww, Xx.

Розвиток навичок читання.

а) робота з алфавітом

- Look at the alphabet and sound the letters.

б) робота з підручником

- And now open your books at page 50 and do the task 5.

- Look and say.

- And now repeat after me. Play in chain.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку

- Tell me please what did you learn at our lesson? What words did you remember? What tasks did you like most of all?

Закінчення уроку.

- Stand up, please. Good – bye, children.

- The lesson is over.

 

УРОК 22 Дата: ___________

Тема: Моя улюблена пора року.

Мета: повторити і закріпити лексичний матеріал теми; ознайомити учнів зі структурами «I like…» «Do you like…?» та тренувати в їх вживанні в усному мовленні; повторити і закріпити вивчені раніше літери.

Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; навички каліграфічного письма; тренувати увагу та пам'ять.

Виховувати любов до природи.

Обладнання: слова «Пори року», картка для самостійної роботи, кольорові слова, фрази I like, Do you like…?, картинки для аудіювання, флеш – картки для читання.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання.

- Listen to the rhyme and let’s greet each other.

( “Good morning”)

Повідомлення теми та мети уроку.

- Today we’ll tell about our favourite seasons of the year. We revise words and letters which we learned at our lessons. And also we’ll learn a rhyme about the seasons and study to read and write.

- OK. Let’s start our lesson.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- First of all let’s train our tongues. There are many different kinds of sounds of nature can you hear in different seasons of the year.

- So let’s name some of them.

- Listen to the words and name the vowels which you hear in them. (dog, star, cat, ball, nest, duck)

б) мовна розминка

- Name the members of family (father, mother, sister, brother)

- Listen to the rhyme and say what seasons do they like.

My father likes winter.

My mother likes spring.

My sister likes summer.

But I like autumn

When school begins.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Повторення раніше вивченого

а) робота з карткою

- Look at the card. Find and circle.

Z x V m z
W M W u v
P I B p q
Q Q D B S
V w I u V
T F T I L

б) гра «Пантоміма»

- You must go to the blackboard and show what you can do. The other pupils must guess.




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закінчення уроку. | Закріплення ЛО теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.