Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закріплення ЛО теми

а) робота в групах

- You have words. You must colour them according to the rhyme.

(WB ex 5, p. 44 A. Nesvit)

б) робота з підручником

- Listen, find and show.

(p. 97)

Введення граматичної структури.

а) пояснення вчителя

- If we want to say «Мені подобається.», we say “I like…”, if we want to say «Йому/ Їй подобається», we use such phrase “She/ he likes…”

(ex 2 p. 51)

- If we want to ask «Чи тобі подобається..?», we use such questions “Do you like..?”

б) розвиток навичок говоріння

- Look at the blackboard and make up sentences as in example.

(WB ex 4, p. 44)

Розвиток навичок аудіювання.

а) підготовка до аудіювання

- In different seasons of the year we have a variety of activities. We listen to the music, watch TV, swim, run and play.

- So let’s play the game “Where is it…?”

б) етап аудіювання

- Look at the blackboard and listen to me. You must choose the letters which correspond to my definitions.

(PB ex 1, p. 96)

Розвиток навичок письма

- Look at the table and complete the sentences.

1. A tiger is big / tall.

2. A monkey is brown / red.

3. A dolphins can run / jump.

4. A lion can hop / run.

Розвиток навичок читання.

а) робота з алфавітом

- Look at the alphabet and sound the letters.

б) читання слів

- ex 6, p. 53

- Listen and say.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумків уроку

- Tell me, please, do you like the lesson. What did you like?

- What did you learn at our lesson?

Закінчення уроку.

- Stand up, please! The lesson is over. Good bye!

 

РОЗДІЛ 4. I LOVE HOLIDAYS./ Я ЛЮБЛЮ СВЯТА

УРОК 23 Дата: ___________

Тема: Рік, наповнений святами. Літера Rr.

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал попередніх уроків; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати у вживанні структури «When is…” , “It’s in …”. Навчити вживати присвійний відмінок в усному мовленні; повторити вивчені літери; ознайомити з літерою Rr та навчити її писати.

Розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення; тренувати пам'ять, навички письма.

Виховувати любов до членів своєї родини.

Обладнання: пісня про Санту, тематичні малюнки, картки для роботи в групах, алфавіт, картка літери Rr.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання

(див. урок 20)

Повідомлення теми та мети уроку.

- Today we’ll speak about different holidays. We learn new letter and revise the letters which learned at our last lessons. We’ll also learn new rhyme and train to speak, read and write in English.

- Let’s start our lesson.


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. III. Закріплення вивченого матеріалу
  10. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  11. IV. Закріплення й узагальнення знань
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізхвилинка. | Уведення в іншомовну атмосферу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.