Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- First of all we’ll train our tongues. Repeat after me.

[e] [ei] [r]

- And now spell the words with these sounds.

[e] – red, pen, nest

[ei] – day, birthday, today, play

[r] – run, red, present

б) мовна розминка

- We knew with one holiday. Who can name it?

- Yes, that’s right. It’s New Year. When is it? (It’s in winter.)

- We learned a poem about it and Santa Claus.

- Let’s regard.

Where is Santa

Where is Santa? Where is Santa?

Here I am. Here I am.

Happy, happy New Year. Happy, happy New Year.

Ho! Ho! Ho! Ho! Ho! Ho!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Введення нових ЛО

а) семантизація слів

- Open your books at page 54. Look at the pictures. What can you see?

- That’s right. These are holidays.

- Listen and repeat.

[ei] – day, New Year day

[ ks] – X – mas

б) гра «Покажи мені»

- Look at the picture and show me a …

в) гра «Познач і скажи»

- Look at the blackboard and say what holidays do the children prepare on?

(WB A. Nesvit p. 47)

Вивчення вірша

а) пояснення незнайомих слів

- At our lesson today we’ll learn a poem.

- ex 2, p 54

Hooray! – Ура!

today – сьогодні

б) декламування вірша вчителем

- Listen and then repeat.

Подання літери

а) введення літери

-Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all?

[r] – Robert Rolley rolled a round roll around,

A round roll Robert Rolley rolled around.

Where’s the round roll Robert Rolley rolled around.

 

[r] – R r

б) написання літери в повітрі

в) написання літери в зошиті

- Open your book and write down the line of small letter and the capital letter.

г) гра

- Complete the words with letter R r.

- If we hear this letter match it (R), if we don’t hear it match with letter (H).

- For example: present (R)

winter (H)

Розвиток навичок читання.

а) робота з алфавітом

- Look at the alphabet and sound the letters.

б) читання слів

- Open your books at page 56 and read the words.

Розвиток навичок говоріння.

а) пояснення вчителя

- If we want to ask «Коли Новий Рік», we’ll use the phrase “When is the New Year?”. And also answer “It’s in winter”.

б) робота в парах

- Ask each other about your favourite holidays or birthdays and give answer.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підсумок уроку

- Tell me, please, what new material did you learn at our lesson today. What words did you remember?

Закінчення уроку.

- Stand up, please! The lesson is over.

- Good – bye!


Читайте також:

  1. Типи даних в Excel і їхнє уведення
  2. Уведення в іншомовну атмосферу
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.
  4. Уведення в іншомовну атмосферу.
  5. Уведення в іншомовну атмосферу.
  6. Уведення в іншомовну атмосферу.
  7. Уведення в іншомовну атмосферу.
  8. Уведення в іншомовну атмосферу.
  9. Уведення в іншомовну атмосферу.
  10. Уведення в іншомовну атмосферу.
  11. Уведення в систему обробки тексту




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закріплення ЛО теми | УРОК 24

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.