МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - First of all we’ll train our tongues. Repeat after me. [e] [ei] [r] - And now spell the words with these sounds. [e] – red, pen, nest [ei] – day, birthday, today, play [r] – run, red, present б) мовна розминка - We knew with one holiday. Who can name it? - Yes, that’s right. It’s New Year. When is it? (It’s in winter.) - We learned a poem about it and Santa Claus. - Let’s regard. Where is Santa Where is Santa? Where is Santa? Here I am. Here I am. Happy, happy New Year. Happy, happy New Year. Ho! Ho! Ho! Ho! Ho! Ho! ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нових ЛО а) семантизація слів - Open your books at page 54. Look at the pictures. What can you see? - That’s right. These are holidays. - Listen and repeat. [ei] – day, New Year day [ ks] – X – mas б) гра «Покажи мені» - Look at the picture and show me a … в) гра «Познач і скажи» - Look at the blackboard and say what holidays do the children prepare on? (WB A. Nesvit p. 47) Вивчення вірша а) пояснення незнайомих слів - At our lesson today we’ll learn a poem. - ex 2, p 54 Hooray! – Ура! today – сьогодні б) декламування вірша вчителем - Listen and then repeat. Подання літери а) введення літери -Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all? [r] – Robert Rolley rolled a round roll around, A round roll Robert Rolley rolled around. Where’s the round roll Robert Rolley rolled around.
[r] – R r б) написання літери в повітрі в) написання літери в зошиті - Open your book and write down the line of small letter and the capital letter. г) гра - Complete the words with letter R r. - If we hear this letter match it (R), if we don’t hear it match with letter (H). - For example: present (R) winter (H) Розвиток навичок читання. а) робота з алфавітом - Look at the alphabet and sound the letters. б) читання слів - Open your books at page 56 and read the words. Розвиток навичок говоріння. а) пояснення вчителя - If we want to ask «Коли Новий Рік», we’ll use the phrase “When is the New Year?”. And also answer “It’s in winter”. б) робота в парах - Ask each other about your favourite holidays or birthdays and give answer. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підсумок уроку - Tell me, please, what new material did you learn at our lesson today. What words did you remember? Закінчення уроку. - Stand up, please! The lesson is over. - Good – bye! Читайте також:
|
||||||||
|