МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - First of all we’ll train our tongues. Repeat after me. [e] [ei] [r] - And now spell the words with these sounds. [e] – red, pen, nest [ei] – day, birthday, today, play [r] – run, red, present б) мовна розминка - We knew with one holiday. Who can name it? - Yes, that’s right. It’s New Year. When is it? (It’s in winter.) - We learned a poem about it and Santa Claus. - Let’s regard. Where is Santa Where is Santa? Where is Santa? Here I am. Here I am. Happy, happy New Year. Happy, happy New Year. Ho! Ho! Ho! Ho! Ho! Ho! ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нових ЛО а) семантизація слів - Open your books at page 54. Look at the pictures. What can you see? - That’s right. These are holidays. - Listen and repeat. [ei] – day, New Year day [ ks] – X – mas б) гра «Покажи мені» - Look at the picture and show me a … в) гра «Познач і скажи» - Look at the blackboard and say what holidays do the children prepare on? (WB A. Nesvit p. 47) Вивчення вірша а) пояснення незнайомих слів - At our lesson today we’ll learn a poem. - ex 2, p 54 Hooray! – Ура! today – сьогодні б) декламування вірша вчителем - Listen and then repeat. Подання літери а) введення літери -Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all? [r] – Robert Rolley rolled a round roll around, A round roll Robert Rolley rolled around. Where’s the round roll Robert Rolley rolled around.
[r] – R r б) написання літери в повітрі в) написання літери в зошиті - Open your book and write down the line of small letter and the capital letter. г) гра - Complete the words with letter R r. - If we hear this letter match it (R), if we don’t hear it match with letter (H). - For example: present (R) winter (H) Розвиток навичок читання. а) робота з алфавітом - Look at the alphabet and sound the letters. б) читання слів - Open your books at page 56 and read the words. Розвиток навичок говоріння. а) пояснення вчителя - If we want to ask «Коли Новий Рік», we’ll use the phrase “When is the New Year?”. And also answer “It’s in winter”. б) робота в парах - Ask each other about your favourite holidays or birthdays and give answer. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підсумок уроку - Tell me, please, what new material did you learn at our lesson today. What words did you remember? Закінчення уроку. - Stand up, please! The lesson is over. - Good – bye! Читайте також:
|
||||||||
|