Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- OK. First of all let’s train our tongues.

- Today we shall go to the school yard. Look at the picture and find the letter with their sounds.

R [r] O [o] M [m] I [i]

A [ ] D [d] L [l] B [b]

K [k] C [k] J [dз]

б) мовна розминка

- Let’s regard the answers which we give at our questions.

DO YOU LIKE CHOCOLATE? – YES, I DO./ NO, I DON’T.

Перевірка раніше засвоєних знань.

а) буквенний диктант

- I’ll name the letters and you write down them in your copybooks.

Bb, Ff, Gg, Dd, Aa, Ii, Ee, Ll, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Uu, Tt, Cc, Hh, Kk, Mm, Vv, Zz, Ww, Xx.

б) робота з карткою

- Look, read and match.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Подання нового лексичного матеріалу.

а) введення лексики

- Look at the picture and say what can you see on them.

- OK. And now listen to me.

sweets – солодощі

cakes – тістечка

chocolate – шоколад

ice – cream – морозиво

- And now let’s play the game. Tell me please what do you like most of all.

б) гра «Познач і дай відповідь»

- I’ll ask you questions and you must answer like this “Yes, I do. No, I don’t” and match to the following pictures.

Розвиток навичок письма.

а) розучування вірша

- At our lesson today we’ll also learn a poem about the alphabet.

(див. диск)

б) робота в групах

- Find the card on your desks. And now match the letters according to the alphabet.

- Who will be the first?

- And now let’s write down such sentence:

MY NAME IS ….

Розвиток навичок аудіювання.

- ex.3, p. 100

Розвиток навичок читання.

- Open your copybooks at page 69. Find the ex. 5b. Let’s read the words.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумку уроку

- At our lesson today we revised the material about the theme “Holidays” and finish the learning of alphabet.

- Let’s name the words according to the alphabet.

Apple, bird, cat, dog …..

Закінчення уроку.

- Stand up, please.

- The lesson is over. Good – bye!

 

РОЗДІЛ 5. I GO TO SCHOOL. Я ХОДЖУ ДО ШКОЛИ.

УРОК 29 Дата: ___________

Тема: Я люблю ходити до школи.

Мета: повторити та активізувати ЛО попередніх уроків; презентувати нові слова за темою «Шкільне життя» і практикувати учнів в їх вживанні; практикувати вживаня граматичних структур типу «Do you like…? I see…”; закріпити літери англійського алфавіту;

Розвивати техніку читання, навички аудіювання, асоціативного мислення, виконання інструкцій, навички каліграфічного письма.

Виховувати любов до навчання, вміння сконцентруватися, слухати інших.

Обладнання: казковий герой, тематичні малюнки, картки для роботи в групах, літери для фонетичної розминки, картки для с.р., алфавіт.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання.

- Hello! Hello!

- What is your name?

- My name is …

- We are glad to meet you!


Читайте також:

  1. Типи даних в Excel і їхнє уведення
  2. Уведення в іншомовну атмосферу
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.
  4. Уведення в іншомовну атмосферу.
  5. Уведення в іншомовну атмосферу.
  6. Уведення в іншомовну атмосферу.
  7. Уведення в іншомовну атмосферу.
  8. Уведення в іншомовну атмосферу.
  9. Уведення в іншомовну атмосферу.
  10. Уведення в іншомовну атмосферу.
  11. Уведення в систему обробки тексту




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уведення в іншомовну атмосферу. | Повідомлення теми та мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.