МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Повідомлення теми та мети уроку.- At our lesson today we’ll begin to learn a new unit “I go to school”. Today we’ll learn the names of school buildings, practice in using grammar structure “I see..” and also train in reading English words. - But first of all let’s train our tongue/ Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Look, who is this? That’s all right. This is Neznayko. He doesn’t go to school. He thinks that learning English is very dull. Let’s show him that it is very funny. - He has T- shirts and kites. We must match T – shirts to the following kites according to the sounds and letters. б) мовна розминка - Our guest can’t find the odd words. Let’s help him. Lookat the line of words and find the odd one. Cat, dog, frog, door. Red, green, window, blue. Teacher, car, train, boat. One, pupil, two, five. School, Christmas, New year, Easter. - You are well done. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Подання нового лексичного матеріалу. а) введення лексики - Children, Neznayko doesn’t know these words. Do you know them? (No, we don’t) - OK. So let’s learn new words. - Look at the picture and say what can you see? - That’s all right. [s – s – s] – [sku:l] – school. This is a school. [o: - o: - o:] – [do:] – door. This is a door. [ ts- ts – ts] – [ti:ts ] – teacher. This is a teacher. And etc. б) гра «Yes/ no» - I’ll show you a picture and you must ask the questions and guess the word. - For example: Is this a teacher? No, it isn’t. Is this a door? No, it isn’t. Is this a classroom? Yes, it is. в) робота в групах - Let’s unit in groups. You have a picture and words. Find the first letter to the following words. The pictures will help you. ( A. Nesvit 2, p. 56) Розвиток навичок говоріння а) робота з підручником - Our guests wants that you tell him what can you see at the page 70. - When we want to say « Я бачу..», we’ll use such phrase “I see ..”. Repeat altogether. - Neznayko repeat with us. - And now make up sentences using the ex.1, p. 70 б) розучування вірша - Children, do you like to go to school? - So, let’s learn a poem. Розвиток навичок письма. а) повторення літер алфавіту - Children, our Neznayko forgot all letters of English alphabet. Let’s regard altogether. б) написання слів у зошиті - And now find the card. Match, trace and write down the words in your copybooks. ( 1, p. 58 O.M. Pavlichenko) TEACHER WINDOW DOOR PUPIL Розвиток навичок читання. - And now let’s show Nezhayko how we can read in English. - Open your books at page 72. Find our friends Miss Mouse and read altogether. (5c, p. 72) ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підведення підсумку уроку - Children, say what did you learn at our lesson. What words did you remember. - I believe that our guests like our lesson. Закінчення уроку. - Stand up, please. - The lesson is over. Good – bye!
Читайте також:
|
||||||||
|