МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - At Easter we colour the eggs. You must match eggs with letters to the following colours. (на яйцях літери, на кольорових кульках їх звуки) б) мовна розминка - Let’s learm a poem about this holidays. (ex 2, p. 65) Повторення раніше вивченого а) фронтальне опитування - Let’s play the game “A ball”. I’ll name the words in Ukrainian and you must name them in English. б) робота з карткою - You have a card. You must write down the small and the capital letters. ( Pavlichenko p.54, ex 3) ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нової лексики а) семантизація слів - Look at the picture and say what can you see? [i:] – [i:] – [i:] – Easter [a:] – [a:] – [a:] – basket [ ] – [ ] – [ ] – bunny б) фонетичне опрацювання в) закріплення лексики гра «Покажи мені» гра «Познач і скажи» (Павліченко с. 54, впр. 1) Розвиток граматичних навичок. а) аудіювання - Look at the pictures and read the names of children (ex 3, p. 66) б) робота в зошитах - OK. Let’s try to make sentences. Mum/ bake paskas. ___________________________ Ann/ clean the room. __________________________ Dan/ paint Easter eggs. _________________________ Розвиток навичок читання а) робота з підручником - Open your books at page 66 and find the ex 4. - Look, find and say. б) читання літер - ex 5c, p. 67 - Look and say. Розвиток навичок говоріння. - Look at the desk. You have cards. You must decorate them and say how you prepare to the Easter. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підведення підсумків уроку. - What new words did you learn at our lesson? What does the words “Easter bunny” mean?. Закінчення уроку. - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 28 Тема: Свята – веселі. Узагальнення вивченого. Мета: активізувати та закріпити ЛО теми «Свята»; практикувати учнів в їх вживанні; систематизувати знання учнів у формування навичок діалогічного мовлення за темою; закріпити літери англійського алфавіту; продовжувати формувати навички в утворенні речень в теперішньому неозначеному часі. Розвивати аудитивну пам'ять, логічне мислення, навички каліграфічного письма. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: алфавіт, тематичні малюнки, картка для самостійної роботи, літери та звуки, флеш – картки, робочий зошит. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll continue to speak about the holidays. At the end of the lesson you have a small test to check up your knowledge about the theme. Читайте також:
|
||||||||
|