МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - At Easter we colour the eggs. You must match eggs with letters to the following colours. (на яйцях літери, на кольорових кульках їх звуки) б) мовна розминка - Let’s learm a poem about this holidays. (ex 2, p. 65) Повторення раніше вивченого а) фронтальне опитування - Let’s play the game “A ball”. I’ll name the words in Ukrainian and you must name them in English. б) робота з карткою - You have a card. You must write down the small and the capital letters. ( Pavlichenko p.54, ex 3) ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нової лексики а) семантизація слів - Look at the picture and say what can you see? [i:] – [i:] – [i:] – Easter [a:] – [a:] – [a:] – basket [ ] – [ ] – [ ] – bunny б) фонетичне опрацювання в) закріплення лексики гра «Покажи мені» гра «Познач і скажи» (Павліченко с. 54, впр. 1) Розвиток граматичних навичок. а) аудіювання - Look at the pictures and read the names of children (ex 3, p. 66) б) робота в зошитах - OK. Let’s try to make sentences. Mum/ bake paskas. ___________________________ Ann/ clean the room. __________________________ Dan/ paint Easter eggs. _________________________ Розвиток навичок читання а) робота з підручником - Open your books at page 66 and find the ex 4. - Look, find and say. б) читання літер - ex 5c, p. 67 - Look and say. Розвиток навичок говоріння. - Look at the desk. You have cards. You must decorate them and say how you prepare to the Easter. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підведення підсумків уроку. - What new words did you learn at our lesson? What does the words “Easter bunny” mean?. Закінчення уроку. - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 28 Тема: Свята – веселі. Узагальнення вивченого. Мета: активізувати та закріпити ЛО теми «Свята»; практикувати учнів в їх вживанні; систематизувати знання учнів у формування навичок діалогічного мовлення за темою; закріпити літери англійського алфавіту; продовжувати формувати навички в утворенні речень в теперішньому неозначеному часі. Розвивати аудитивну пам'ять, логічне мислення, навички каліграфічного письма. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: алфавіт, тематичні малюнки, картка для самостійної роботи, літери та звуки, флеш – картки, робочий зошит. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll continue to speak about the holidays. At the end of the lesson you have a small test to check up your knowledge about the theme. Читайте також:
|
||||||||
|