Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична розминка

- Look at the blackboard. What can you see?

(sunflowers and ladybirds)

- Yes, these are sunflowers and ladybirds. But look at them. The ladybirds want to come back home. Let’s help him. We must name the sound which are on the ladybirds and put them on the sunflowers according to the same sounds.

б) мовна розминка

- Let’s look under the table.

- Who is this? (hare)

- Ask him what is its name?

- Where is he from?

Повідомлення теми та мети уроку.

-Our guest has many friends and toys. And he knows English very well. He comes to us to help learn new words and new letters. Who will be very active our guest will give him a present.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Повторення раніше вивченого.

а) гра

- Our guest likes playing football. He throws you a ball and you must name the toys.

б) робота в парах

- And now tell each other what toys have you got. Count name of toys which we know.

Введення нової лексики.

а) семантизація слів

- Look at the picture and repeat after me

This is a hare. – a hare – is a hare – is a happy hare.

(аналогічно iPod)

б) розвиток навичок мовлення

- Say what of these toys do you have got/ or don’t have got.

Our hare says: “I have got a ball but I don’t have got an iPod.”

Фізхвилинка

Розвиток граматичних навичок.

а) пояснення вчителя

- If you want to say that we’ have got many toys, we’ll use the ending ‘s to the following nouns.

For example: A teddy bear – teddy bears – five teddy – bears

б) робота з підручником

в) робота в групах

РЗ 1,с.25

Розвиток навичок письма.

а) введення літер

- Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all. Our hare brings a poem about his favourite letters.

 

[h] – Heaven helps him who helps himself.

 

[i] – The fig is in the tin. Pip is a big. Pip bit the fig.

 

[k] – Curiosity killed the cat.

б) написання літер в зошиті.

в) робота з карткою

(впр2,с.35 РЗ)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку

- At home you may say how many toys have you got.

- Name the favourite letters of hare.

- The active pupils get such present.

- The lesson is over.

 

 

УРОК 15 Дата: ___________

Тема: Новорічне свято. Структура has got.

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО теми «Іграшки»; практикувати учнів в їх вживанні; ввести в мовлення учнів нову граматичну структуру: has got; ознайомити учнів з новими літерами англійської абетки; вчити учнів читати слова з вивченими літерами.

Розвивати навички каліграфічного письма; навички чіткої вимови, аудитивну пам'ять.

Виховувати інтерес до предмету.

Обладнання: тематичні малюнки до с. 33, картки з літерами, картки для роботи в групах.

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання

(див. урок 10)


Читайте також:

  1. Типи даних в Excel і їхнє уведення
  2. Уведення в іншомовну атмосферу
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.
  4. Уведення в іншомовну атмосферу.
  5. Уведення в іншомовну атмосферу.
  6. Уведення в іншомовну атмосферу.
  7. Уведення в іншомовну атмосферу.
  8. Уведення в іншомовну атмосферу.
  9. Уведення в іншомовну атмосферу.
  10. Уведення в іншомовну атмосферу.
  11. Уведення в систему обробки тексту




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уведення в іншомовну атмосферу. | Уведення в іншомовну атмосферу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.