МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.- OK. Tell me, please, how are you today? - Are you ready for the lesson? а) фонетична зарядка - Today we’ll have a guest. It is a teddy – bear. He wants to learn English with you. - But he comes with an envelope. There are different tasks for you. If you work hard, he’ll give a present. - First of all let’s train our tongue. Our teddy – bear likes playing among the flowers. But look! There are many different sounds on them. Let’s name them. (букет, а на пелюстках звуки). ІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО. 1. Гра «What letter is this” - Our teddy – bear likes jumping. So, help him to get another side of our blackboard. He has to jump only on the letters which we know and you must sound it. - Who can show these letters in the alphabet? 2. Game “A ball” - Oh, teddy – bear tells me that he wants to play with the toys. Let’s revise the names of toys. ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Введення нових ЛО. а) семантизація слів. - Look at the picture and listen to me. A boat – a red boat – is a red boat. – It is a red boat. б) закріплення вивчених ЛО - гра «Покажи мені» - You must show a picture, name it and say that you have such toys. - ex. 2, p. 28 2. Фізхвилинка «If you are happy …» Ознайомлення з новими літерами. а) римівка - Our teddy – bear knows alphabet and brings you new letters. [e] – When I am ten I’ll get a pen. Then I shall write like brother Ben.
[f] – As fit as a fiddle.
[g] – G – is for girl and also for garden. I see a girl going to the garden. б) написання літер в повітрі с) робота з карткою. (див. РЗ О.М. Павліченко впр2,с.23) Аудіювання. -Teddy – bear also knows a lot of different poems in English. Listen to one of them. а) пояснення незнайомих слів many - багато can - могти for us - для нас play - гратися б) слухання вірша - Listen to me attentively, then you must show the toys which we’ll hear in it. - You have a card, colour the toys according to the poem. ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - Tell, what letters did you learn? - Tell, how in English «коза», «човник». - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 14 Дата: ___________ Тема: Іграшки. Літери Hh, Ii, Kk. Мета: повторити та активізувати слова за темою «Кольори», «Цифри»; ввести нові слова по темі «Іграшки»; ознайомити з новими літерами англійської абетки; удосконалювати вміння вживати граматичні структури It is …, I have got/ he has got: Розвивати навички діалогічного мовлення за даними темами, дрібну моторику рук. Виховувати комунікативність, формувати доброзичливість, толерантність. Обладнання: м’яч, флеш – карти, картки для самостійної роботи, картки для роботи в групах, казковий герой заєць. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 13) Читайте також:
|
||||||||
|