МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.- OK. Tell me, please, how are you today? - Are you ready for the lesson? а) фонетична зарядка - Today we’ll have a guest. It is a teddy – bear. He wants to learn English with you. - But he comes with an envelope. There are different tasks for you. If you work hard, he’ll give a present. - First of all let’s train our tongue. Our teddy – bear likes playing among the flowers. But look! There are many different sounds on them. Let’s name them. (букет, а на пелюстках звуки). ІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО. 1. Гра «What letter is this” - Our teddy – bear likes jumping. So, help him to get another side of our blackboard. He has to jump only on the letters which we know and you must sound it. - Who can show these letters in the alphabet? 2. Game “A ball” - Oh, teddy – bear tells me that he wants to play with the toys. Let’s revise the names of toys. ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Введення нових ЛО. а) семантизація слів. - Look at the picture and listen to me. A boat – a red boat – is a red boat. – It is a red boat. б) закріплення вивчених ЛО - гра «Покажи мені» - You must show a picture, name it and say that you have such toys. - ex. 2, p. 28 2. Фізхвилинка «If you are happy …» Ознайомлення з новими літерами. а) римівка - Our teddy – bear knows alphabet and brings you new letters. [e] – When I am ten I’ll get a pen. Then I shall write like brother Ben.
[f] – As fit as a fiddle.
[g] – G – is for girl and also for garden. I see a girl going to the garden. б) написання літер в повітрі с) робота з карткою. (див. РЗ О.М. Павліченко впр2,с.23) Аудіювання. -Teddy – bear also knows a lot of different poems in English. Listen to one of them. а) пояснення незнайомих слів many - багато can - могти for us - для нас play - гратися б) слухання вірша - Listen to me attentively, then you must show the toys which we’ll hear in it. - You have a card, colour the toys according to the poem. ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - Tell, what letters did you learn? - Tell, how in English «коза», «човник». - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 14 Дата: ___________ Тема: Іграшки. Літери Hh, Ii, Kk. Мета: повторити та активізувати слова за темою «Кольори», «Цифри»; ввести нові слова по темі «Іграшки»; ознайомити з новими літерами англійської абетки; удосконалювати вміння вживати граматичні структури It is …, I have got/ he has got: Розвивати навички діалогічного мовлення за даними темами, дрібну моторику рук. Виховувати комунікативність, формувати доброзичливість, толерантність. Обладнання: м’яч, флеш – карти, картки для самостійної роботи, картки для роботи в групах, казковий герой заєць. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 13) Читайте також:
|
||||||||
|