Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- Look at our frog. It brings us the balloons. But they are unusual. There are many different sounds, let’s name them.

(називають)

б) мовна розминка

- Listen to and repeat the poem and translate the words which we learned on our last lesson.

A bird, bird, bird

In a tree, tree, tree

Four eggs, eggs, eggs

In a nest, nest, nest.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Введення прийменників місця.

а) пояснення вчителя

- Look at the blackboard. Who can you see?

- Say where is the cat?

- If we want to say «на», we’ll use the preposition “on”. If we want to say «У», we’ll use “in”. If we want to say «під», we’ll use “under”. Look at the frog and say where is it?

б) робота з підручником

- ex 1, p. 40.

- Work in pairs. Ask and answer.

Ознайомлення з дієсловом can.

а) пояснення вчителя

- Our frog can do many different actions. Look at it.

(демонструю дії)

- Who can translate in Ukrainian what does it do.

(hop, jump, run, walk)

б) виконання команд

- ex 3, p.40

- Listen, do, say.

в) фізхвилинка

- Під час подорожі важливо підтримувати гарну фізичну Наша жаба- мандрівниця знає про це якнайкраще. Вона завжди встигає і зарядку зробити, і побачити всі цікаві місця країни, у якій перебуває. Послухайте її корисні поради і виконайте рухи.

Fly by plane to mountains,

Swim into the sea,

Run to city fountains,

Jump from tree to tree.

And across our country

Go everywhere with me.

Розвиток навичок письма.

а) введення літер

- And look it is our new guest. It is a jellyfish. It wants to learn with you its favourite letters. Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all.

 

[dз] – Give me an orange, orange, orange

I don’t like eat porridge, porridge, porridge.

[dз] – J j

[kw] – Q q is quiz, queen, squirell.

[kw] – Q q

б) написання літер в зошиті.

- Open your copybooks and write down one line of letters Qq and J j.

Розвиток навичок читання.

а) бесіда

- Let’s sound the letters. Look at the alphabet.

- Remember: letter – combinations qu – [kw]

б) читання слів

- впр. 6 р.41


Читайте також:

  1. Типи даних в Excel і їхнє уведення
  2. Уведення в іншомовну атмосферу
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.
  4. Уведення в іншомовну атмосферу.
  5. Уведення в іншомовну атмосферу.
  6. Уведення в іншомовну атмосферу.
  7. Уведення в іншомовну атмосферу.
  8. Уведення в іншомовну атмосферу.
  9. Уведення в іншомовну атмосферу.
  10. Уведення в іншомовну атмосферу.
  11. Уведення в систему обробки тексту




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Введення нових ЛО | ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.