Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- Look at the blackboard and say what can you see? (letters and sounds). OK. Let’s match the letter to the following sounds. Who wants to be the first?

б) мовна розминка

- Повторення вірша (с. 43).

- Гра «Yes/No!».

Look at the picture. I’ll guess one of them and you must find it and name. Ask questions and you guess it.

Рх: Is it a dolphin?

Т: No, it isn't.

P2: Is it a tiger?

T: No, it isn't.

P3: Is it a lion?

T: Yes, it is.

P4: Is it a giraffe?

P3: No, it isn't.

P5: Is it a dolphin?

P3: Yes, it is.

Pe: Is it a tiger?

P5: No, it isn't...

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


Читайте також:

  1. Типи даних в Excel і їхнє уведення
  2. Уведення в іншомовну атмосферу
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.
  4. Уведення в іншомовну атмосферу.
  5. Уведення в іншомовну атмосферу.
  6. Уведення в іншомовну атмосферу.
  7. Уведення в іншомовну атмосферу.
  8. Уведення в іншомовну атмосферу.
  9. Уведення в іншомовну атмосферу.
  10. Уведення в іншомовну атмосферу.
  11. Уведення в систему обробки тексту




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток навичок читання. | Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.