МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - Look at our train and say what letters are missing. Sound them. (ex 1, p. 51) б) мовна розминка - Look at the pictures. And say what does mother do. (bake a cake – She bakes a cake.) Повторення раніше вивченого а) самостійна робота - Find and circle.
б) гра “ A ball” - I’ll name the words in English and you must name them in Ukrainian. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нової лексики а) семантизація слів - Look at the picture of ex 2. - Say what children do on the first picture. (give presents). - Repeat altogether. (аналогічно вводяться слова уроку) б) гра «Послухай і скажи» - I’ll name the picture and you must point out. Вивчення вірша. а) читання вірша вчителем - Listen to the rhyme and say what colours do you hear. - OK. And now repeat all together. You can tell this rhyme your friend on his birthday. б) розучування вірша Розвиток навичок говоріння. а) бесіда - ex 3, p. 63 - Speak in class. Say, what they do. б) робота в парах - And now you have a card. Read and answer the questions. (A. Nesvit p.52 ex 3) Розвиток навичок письма. а) повторення літер - Look at the page 63 ex 4. Listen and find the capital letters and write. б) робота з карткою - Look and say what children do. - make up sentences and write down in your copybooks. Розвиток навичок читання. - ex 5, p. 63 ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підведення підсумків уроку. - What new words did you learn at our lesson? What tasks did you like most of all? Закінчення уроку. - At home tell your parents about your birthday party. - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 27 Тема: Щасливого Великодня Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні речень у теперішньому неозначеному часі та структур «Do you …? Yes, I do./ No, I don’t”; повторити вивчені літери. Розвивати навички письма, навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати техніку читання. Виховувати повагу до українських традицій. Обладнання: тематичні малюнки до с. 65, картки для роботи в групах, алфавіт, картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Good morning, dear children. I am glad to see you. Say, please how are you? - We are fine, thank you! Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll continue to speak about Easter holidays. We learn new words and make up sentences in Present Simple Tense. - OK. Let’s start our lesson. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|