МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Уведення в іншомовну атмосферу.а) фонетична зарядка - Look at our train and say what letters are missing. Sound them. (ex 1, p. 51) б) мовна розминка - Look at the pictures. And say what does mother do. (bake a cake – She bakes a cake.) Повторення раніше вивченого а) самостійна робота - Find and circle.
б) гра “ A ball” - I’ll name the words in English and you must name them in Ukrainian. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Введення нової лексики а) семантизація слів - Look at the picture of ex 2. - Say what children do on the first picture. (give presents). - Repeat altogether. (аналогічно вводяться слова уроку) б) гра «Послухай і скажи» - I’ll name the picture and you must point out. Вивчення вірша. а) читання вірша вчителем - Listen to the rhyme and say what colours do you hear. - OK. And now repeat all together. You can tell this rhyme your friend on his birthday. б) розучування вірша Розвиток навичок говоріння. а) бесіда - ex 3, p. 63 - Speak in class. Say, what they do. б) робота в парах - And now you have a card. Read and answer the questions. (A. Nesvit p.52 ex 3) Розвиток навичок письма. а) повторення літер - Look at the page 63 ex 4. Listen and find the capital letters and write. б) робота з карткою - Look and say what children do. - make up sentences and write down in your copybooks. Розвиток навичок читання. - ex 5, p. 63 ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підведення підсумків уроку. - What new words did you learn at our lesson? What tasks did you like most of all? Закінчення уроку. - At home tell your parents about your birthday party. - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 27 Тема: Щасливого Великодня Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні речень у теперішньому неозначеному часі та структур «Do you …? Yes, I do./ No, I don’t”; повторити вивчені літери. Розвивати навички письма, навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати техніку читання. Виховувати повагу до українських традицій. Обладнання: тематичні малюнки до с. 65, картки для роботи в групах, алфавіт, картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Good morning, dear children. I am glad to see you. Say, please how are you? - We are fine, thank you! Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll continue to speak about Easter holidays. We learn new words and make up sentences in Present Simple Tense. - OK. Let’s start our lesson. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|