МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Введення нової лексикиа) семантизація слів - Look at the pictures and say who can you see? What do the children do? - Let’s study to tell about this business in English. Listen and repeat. б) гра «Познач і скажи» - And now let’s play the game. - I have balloons on my table and there are words on the blackboard. Match the balloons with the words. (A. Nesvit ex 2, p. 50) в) робота в парах (практикуємо вживання запитання Do you …? та відповідаємо Yes, I do./ No, I don’t.) Фізхвилинка One, two, three, four Guests are standing the door. Five, six, seven, eight My birthday is going to be great. Nine, ten We meet again. Розвиток навичок мовлення. а) бесіда - Look at the ex 4, p.60. Who can you see? - Let’s get to know what about do girls speak? - Listen to me. b) work in pairs - And now make up dialogue as in example. Розвиток навичок письма. - Look at the words. There are words write down the small letters and the big letters. Let’s match them and write down in your copybooks. PRESENT - present CAKE - cake PARTY- party FRIEND - friend BIRTHDAY- birthday Розвиток навичок читання. а) робота з підручником - ex 5b, p. 61. - Sound the letters. б) читання літер - Read the words from the ex 5c, p. 61 Закріплення вивченого. - Let’s guess the crossword. ( ex. 3, p. 50 A. Nesvit) ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підведення підсумків уроку. - Say in English what did you learn at our lesson. Translate the phrase “clean the room”, “have a birthday party”. Закінчення уроку. - At home tell your parents how you prepare to the birthday party. - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 26 Дата: ___________ Тема: Мій день народження. Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні речень у теперішньому неозначеному часі та структур «Do you …? Yes, I do./ No, I don’t”; повторити вивчені літери. Розвивати навички письма, навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати увагу та пам'ять. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: м’яч, картка для самостійної роботи, тематичні малюнки, картка для роботи в парах, групах, робочий зошит. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Stand up, please. Good morning! Good morning. How are you? Fine, thank you. Sit down, please. Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll speak about the celebration of birthday. You learn new words and the rhyme. And make up sentences what we do every day. - OK. Let’s start our lesson. Читайте також:
|
||||||||
|