МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВВЕДЕННЯІгуменцева Н.Є. Стеба А.А.
Пасажирські перевезення
Поточний контроль 2 Змістовні модулі 3-4 . Маркетинговий аналіз круїзного ринку Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи
Одеса – 2013
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Пасажирські перевезення
Поточний контроль 2 Змістовні модулі 3-4 . Маркетинговий аналіз круїзного ринку Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи
Одеса – 2013
УДК 656.214.2 Сильванская Г.М., Ігуменцева Н.Є., Стеба А.А.Пасажирські перевезення. Поточний контроль 2 ,Змістовний модуль 3-4. Маркетинговий аналіз круїзного ринку. Методичні вказівки. – Одеса: Вид-во ОНМУ, 2012. – 57с.
Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання схвалено кафедрою «Морські перевезення» Одеського національного морського університету. (Протокол № 27 засідання кафедри від 15 квітня 2013р).
Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання підготовлені відповідно до діючого навчального плану й робочої програми курсу «Пасажирські перевезення».
Методичні вказівки призначено для викладачів транспортних вищих навчальних закладів, аспірантів і студентів спеціальності 7.070101 «Організація перевезень і управління на транспорті» напрямку підготовки 01«Транспортні технології»
© Сильванская Г.М., Ігуменцева Н.Є., Стеба А.А., 2012 ЗМІСТ
ВВЕДЕННЯ Розрахунково-графічна робота (РГЗ) має метою надання студентам вміння використовувати на практиці методик проводження маркетингового дослідження певного ринку морських пасажирських перевезень (круїзів), обирати відповідні транспортні засоби (пасажирські судна), використовувати економетричні методи аналізу зв’язків між різноманітними факторами , що впливають на тарфну ставку. Застосовувати методи прогнозування для визначення величин різних кількісних показників що впливають на кон’юнктуру ринку. Вміння проектувати економічно єфективні круїзні маршрути. Організація пасажирських перевезень нерозривно пов'язана з рішенням економічних завдань, спрямованих на досягнення найбільшої ефективності роботи флоту. У зв'язку з цим третій розділ РГЗ присвячений питанням економіки - фінансовим показникам, економічним розрахункам.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|