МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВведенняЛітература Навчальні питання Лекція 3. Архітектура протоколів мереж зв’язку Контрольні питання 1. Які зазвичай потрібно виконати завдання при обміні даними між пристроями обробки даних? Які є основні елементи протоколів? 2. На які незалежні рівні можна розділити стек протоколів TCP/IP? Охарактеризуйте їх. 3. Наведіть схему, яка пояснює як протоколи TCP/IP зконфігуровані для здійснення зв'язку. Дайте необхідні пояснення. 4. Опишіть модулі даних протоколу в архітектурі TCP/IP. 5. Опишіть застосування, які розроблено для роботи над протоколом TCP. 6. Охарактеризуйте рівні моделі OSI. Порівняйте архітектури протоколів TCP/IP і OSI. 7. Проілюструйте використання моделі OSI як основу для стандартизації обміну даними. 8. Покажіть мережезалежні і мереженезалежні рівні в моделі OSI та відповідність функцій різних пристроїв мережі рівням моделі OSI. 9. Охарактеризуйте основні терміни міжмережевого обміну. 10. Охарактеризуйте призначення та задачі маршрутизатору. 11. Проілюструйте приклад конфігурації міжмережевої взаємодії з використанням TCP/IP. 12. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії на стороні відправника. 13. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії на маршрутизаторі. 14. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії в приймачі. [1] ISO — это не аббревиатура (иначе писалось бы IOS), а слово, происходящее от греческого isos, означающего равный. 1. Архітектура протоколів стека TCP/IP 2. Модель OSI 3. Міжмережна взаємодія
1. Беспроводные линии связи и сети.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом "Вильямс", 2003. с.100 – 117 Данная лекция начинается с представления концепции многоуровневой архитектуры протоколов. Затем рассматривается наиболее распространенная архитектура такого типа — набор протоколов TCP/IP. TCP/IP — это концепция Internet, представляющая основу для разработки широкого диапазона стандартов связи. Другой заслуживающей внимания архитектурой является эталонная модель OSI (Open System Interconnection — взаимодействие открытых систем). OSI — это стандартизованная архитектура, описывающая принцип взаимодействия открытых систем. После обсуждения архитектур протоколов исследуется важная концепция межсетевого взаимодействия (internetworking). Читайте також:
|
||||||||
|