МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВведенняЛітература Навчальні питання Лекція 3. Архітектура протоколів мереж зв’язку Контрольні питання 1. Які зазвичай потрібно виконати завдання при обміні даними між пристроями обробки даних? Які є основні елементи протоколів? 2. На які незалежні рівні можна розділити стек протоколів TCP/IP? Охарактеризуйте їх. 3. Наведіть схему, яка пояснює як протоколи TCP/IP зконфігуровані для здійснення зв'язку. Дайте необхідні пояснення. 4. Опишіть модулі даних протоколу в архітектурі TCP/IP. 5. Опишіть застосування, які розроблено для роботи над протоколом TCP. 6. Охарактеризуйте рівні моделі OSI. Порівняйте архітектури протоколів TCP/IP і OSI. 7. Проілюструйте використання моделі OSI як основу для стандартизації обміну даними. 8. Покажіть мережезалежні і мереженезалежні рівні в моделі OSI та відповідність функцій різних пристроїв мережі рівням моделі OSI. 9. Охарактеризуйте основні терміни міжмережевого обміну. 10. Охарактеризуйте призначення та задачі маршрутизатору. 11. Проілюструйте приклад конфігурації міжмережевої взаємодії з використанням TCP/IP. 12. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії на стороні відправника. 13. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії на маршрутизаторі. 14. Проілюструйте типові етапи передачі блоку даних, такого, як файл, від сервера через Internet до застосування робочої станції: дії в приймачі. [1] ISO — это не аббревиатура (иначе писалось бы IOS), а слово, происходящее от греческого isos, означающего равный. 1. Архітектура протоколів стека TCP/IP 2. Модель OSI 3. Міжмережна взаємодія
1. Беспроводные линии связи и сети.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом "Вильямс", 2003. с.100 – 117 Данная лекция начинается с представления концепции многоуровневой архитектуры протоколов. Затем рассматривается наиболее распространенная архитектура такого типа — набор протоколов TCP/IP. TCP/IP — это концепция Internet, представляющая основу для разработки широкого диапазона стандартов связи. Другой заслуживающей внимания архитектурой является эталонная модель OSI (Open System Interconnection — взаимодействие открытых систем). OSI — это стандартизованная архитектура, описывающая принцип взаимодействия открытых систем. После обсуждения архитектур протоколов исследуется важная концепция межсетевого взаимодействия (internetworking). Читайте також:
|
||||||||
|