МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток навичок аудіювання.а) пояснення незнайомих слів - Look at the blackboard. Read the names of children. - When I’ll read the sentences we meet unknown words: go – іти party – вечірка meet – зустрічати friend – друг б) слухання - I’ll name the sentences and you must put the following numbers in your copybooks. 1. a 2. d 3. f 4. b 5. c 6. e Розвиток навичок письма. а) введення літери - Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all. [j] – Y is for Yard, where children play They play in the yard every day. [j] – Y y б) написання літери в повітрі в) написання літери в зошиті - Open your copybooks and write down the line of small letter y and the big letter Y. Розвиток навичок читання а) повторення літер - Look at the alphabet and sound the letters. б) читання слів - ex 7, p. 58 - Listen and say. Let’s read all together. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підведення підсумків уроку - Say, me please what did you learn at our lesson today. - What words did you remember? - What tasks did you like most of all? Закінчення уроку. - At home say to your parents days of the week. - And now stand up, please. Good – bye, children. УРОК 25 Дата: ___________ Тема: Свято наближається. Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні речень у теперішньому неозначеному часі та структур «Do you …? Yes, I do./ No, I don’t”; повторити вивчені літери. Розвивати навички письма, навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати увагу та пам'ять. Виховувати прагнення допомагати батькам. Обладнання: тематичні малюнки до с. 59, кросворд, картки для гри РЗ с. 50, флещ – картки, алфавіт, картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Stand up, please. Good morning! Good morning. How are you? Fine, thank you. Sit down, please. Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll continue to speak about holidays and preparation to them. You also learn new words and rhyme, play in dialogue. - Are you ready? Let’s start our lesson. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Look at the picture and name the words to the following letters. - And also name the word which do not have such letter. (A. Nesvit ex. 1, p. 49) б) мовна розминка (повторення вірша див. урок № 24) Повторення раніше вивченого а) самостійна робота - Match and trace. ( WB O.M. Pavlichenko ex3, p. 51) б) фронтальне опитування - I’ll show you a card and you must name the word and translate it. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Читайте також:
|
||||||||
|