II. Розвиток математичних знань.
1. Задача № 598.
Учні читають задачу і розглядають її розв'язання та оформлення записів у підручнику.
2. Задача № 599.
Учні із високим рівнем знань розв'язують задачу самостійно. Для решти учнів учитель під час повторення змісту задачі вносить дані в таблицю.
| Довжина тканини в 1 сувої
| Кількість сувоїв
| Всього тканини
| сатину шовку
| o
o, у 2 рази більше
|
| 249 м 90 см
?
| За цією таблицею учні пояснюють, що можна знайти в кожній дії, після чого задачу розв'язують самостійно. (Відповідь: 333 м 20 см)
3. Ділення іменованого числа на іменоване. Вправа 596. Другий стовпчик обчислити коментовано, решту — самостійно.
(Відповідь: 7200; 780; 1505; 14; 1 м 36 см; 25 дм.)
4. Розв'язування задачі.
Задачу № 597 учні розв'язують самостійно. На дошці можна виконати короткий запис.
І - 127т 8 ц
Цукру — ?, від
II — у 3 рази менше
Один учень розв'язує самостійно на дошці, а решта — в зошитах. на дошці використовується для перевірки розв'язання задачі. (Відповідь: 28 т 4 ц.)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|