Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 598.

Учні читають задачу і розглядають її розв'язання та оформлення записів у підручнику.

2. Задача № 599.

Учні із високим рівнем знань розв'язують задачу самостійно. Для решти учнів учитель під час повторення змісту задачі вносить дані в таблицю.

  Довжина тканини в 1 сувої Кількість сувоїв Всього тканини
сатину шовку o o, у 2 рази більше 249 м 90 см ?

За цією таблицею учні пояснюють, що можна знайти в кожній дії, після чого задачу розв'язують самостійно. (Відповідь: 333 м 20 см)

3. Ділення іменованого числа на іменоване. Вправа 596. Другий стовпчик обчислити коментовано, решту — самостійно.

(Відповідь: 7200; 780; 1505; 14; 1 м 36 см; 25 дм.)

4. Розв'язування задачі.

Задачу № 597 учні розв'язують самостійно. На дошці можна виконати короткий запис.

І - 127т 8 ц

Цукру — ?, від

II — у 3 рази менше

 

Один учень розв'язує самостійно на дошці, а решта — в зошитах. на дошці використовується для перевірки розв'язання задачі. (Відповідь: 28 т 4 ц.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 779

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | ІІІ. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.