МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
УРОК 24Тема: Дні тижня. Літера Y y. Present Simple. Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати у вживанні дієслівної форми третьої особи однини у теперішньому неозначеному часі; ввести літеру Y y та навчити її писати; Розвивати навички монологічного мовлення, формувати читацькі навички, тренувати пам'ять, увагу. Виховувати дисципліну. Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для вивчення ЛО, картка з літерою, пісенька «Days of week” ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 20) - Let’s greet each other altogether. - And listen to a lovely song “Good morning” Повідомлення теми та мети уроку - At our lesson today we’ll learn days of the week and speak about our everyday routines. We revise the letters and learn a new letter and practice in writing, speaking and reading. - OK. Let’s start our lesson. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Today the mouse comes to see us. It is very hard – working. It wants to tell us about its everyday routines. - But first of all let’s train our tongues. - Look! It has colourful balls with sounds. Let’s sound it. б) мовна зарядка - At our last lesson we learned names of holidays. Tell me please your own holidays. (birthday) - So, let’s learn a poem about it. Hooray! Hooray! It’s my birthday today! I’ve got many presents We can play. - Our mouse also likes its birthday. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. а) самостійна робота - Find the small letters to the following capital letters. S T Z R X A B D
t z s x a b r d б) колективна робота - Let’s regard the names of holidays. - We have pictures and words. Match them. Введення нової лексики. а) семантизація слів (за допомогою вірша) - Listen to me and then repeat after me. (PB ex 1, p. 56) b) game “Sing a song” - Listen to the song and say what days of week do you hear. - OK. And now repeat altogether. c) work in card - Name the days of the week in order. (WB A.Nesvit ex. 3, p. 48) - Find and complete. Розвиток навичок говоріння. а) пояснення вчителя - Our mouse wants to tell us about its everyday things. - If we want to say what she/ he usually does, we add the ending –s to the following verbs. Example: play – plays go – goes б) робота з підручником - ex. 2, p. 57 - Look, listen and say.
|
||||||||
|