МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК 24Тема: Дні тижня. Літера Y y. Present Simple. Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал; ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; практикувати у вживанні дієслівної форми третьої особи однини у теперішньому неозначеному часі; ввести літеру Y y та навчити її писати; Розвивати навички монологічного мовлення, формувати читацькі навички, тренувати пам'ять, увагу. Виховувати дисципліну. Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для вивчення ЛО, картка з літерою, пісенька «Days of week” ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 20) - Let’s greet each other altogether. - And listen to a lovely song “Good morning” Повідомлення теми та мети уроку - At our lesson today we’ll learn days of the week and speak about our everyday routines. We revise the letters and learn a new letter and practice in writing, speaking and reading. - OK. Let’s start our lesson. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Today the mouse comes to see us. It is very hard – working. It wants to tell us about its everyday routines. - But first of all let’s train our tongues. - Look! It has colourful balls with sounds. Let’s sound it. б) мовна зарядка - At our last lesson we learned names of holidays. Tell me please your own holidays. (birthday) - So, let’s learn a poem about it. Hooray! Hooray! It’s my birthday today! I’ve got many presents We can play. - Our mouse also likes its birthday. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. а) самостійна робота - Find the small letters to the following capital letters. S T Z R X A B D
t z s x a b r d б) колективна робота - Let’s regard the names of holidays. - We have pictures and words. Match them. Введення нової лексики. а) семантизація слів (за допомогою вірша) - Listen to me and then repeat after me. (PB ex 1, p. 56) b) game “Sing a song” - Listen to the song and say what days of week do you hear. - OK. And now repeat altogether. c) work in card - Name the days of the week in order. (WB A.Nesvit ex. 3, p. 48) - Find and complete. Розвиток навичок говоріння. а) пояснення вчителя - Our mouse wants to tell us about its everyday things. - If we want to say what she/ he usually does, we add the ending –s to the following verbs. Example: play – plays go – goes б) робота з підручником - ex. 2, p. 57 - Look, listen and say.
|
||||||||
|