МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.а) введення нових ЛО Впр. 1 (с. 45) - Open your copybooks at page 45. Listen and repeat. Today we’ll learn to say what we can do. - What can the girls do? (Бігти) Well done. In English “Бігти” – run. Repeat after me. I can run. She can run. (аналогічно слова swim, climb, jump, play) б) закріплення ЛО - Stand up! And do the commands. I’ll name them and you must do. - Let’s start. Розвиток навичок аудіювання а) бесіда - At our last lesson we learned the animals. Look at the picture and say what is it? б) етап аудіювання (впр 2,с.45) - I’ll say the sentences what the animals can do and you must put the numbers in order. ( на дошці малюнки мавпи, риби, ведмедя, лева. Зачитую речення з вправи,учні ставлять у зошити номер того малюка, який описую) в) взаємоперевірка - Look at the answers on the blackboard and correct your mistakes. Навчання діалогічного та монологічного мовлення. а) Гра «Yes/No!». Показую картки із зображенням тварин і ставлю запитання. Наприклад: Т: Can monkeys run? Ps: No! T: Can monkeys jump? Ps: Yes! T: Can monkeys climb? Ps: Yes! T: Can giraffes climb? Ps: No!.. б) Bnp. 6 (c. 47). - Go to the blackboard and say in English what can you do. Фізкультхвилинка з одночасним закріпленням лексики. -Let’s exercise, p.45. Повторення літер. a) Гра «Перша літера». - Listen to the words and say what the first letter in them. Bear, cat, dog, frog, apple, monkey and etc. б) Гра «Напиши літеру». Ланцюжком виходять до дошки й записують вивчені літери. 6. Подання літер:Vv, Zz. 1) ознайомлення учнів з літерами Vv, Zz [v] – V is in five and also in seven, It is in twelve and in eleven. _________________ _________________ _________________ [ z] – Z is for in the Zoo. Let’s go to the Zoo. I like to go to the Zoo. An you? An elephant lives in the Zoo, In the Zoo, in the Zoo! A zebra lives there, too, In the Zoo, in the Zoo. _____________________ _____________________ _____________________ 2) Впр. 4 (с. 46). Демонструю на дошці, як правильно писати літери Vv, Zz, а потім пропонує дітям «написати» їх у повітрі. 7. Навчання читання.Впр. 5 (с. 46). ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підведення підсумків уроку. Т: Скажіть, будь ласка, чи сподобався вам сьогодні урок? Що вам сподобалося більше за все? Чого ви навчились? Читайте також:
|
||||||||
|