Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закінчення уроку.

- Goodbye, children!

Ps: Goodbye!

 

УРОК 21 Дата: ___________

Тема: Пори року. Літери Ww, Xx.

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими ЛО і закріпити їх у вживанні в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні дієслова can; повторити раніше вивчені літери; ознайомити учнів з літерами Ww, Xx та навчити їх писати;

Розвивати увагу, пам'ять, техніку читання та навики каліграфічного письма.

Виховувати любов до природи, естетичні смаки.

Обладнання: малюнки пір року, картки зі словами, картки для роботи в групах, тематичний малюнок для аудіювання, аудіо та відео записи по темі уроку, літери, алфавіт, «об личка»

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ.

1. Привітання

(звучить мелодія)

- Children watch the video. At our lesson Miss Poppins comes to see us. She wants to greet us.

- Listen to her attentively.

- And now smile to each other and saying “Good morning”

Повідомлення теми та мети уроку.

- Today at our lesson we’ll continue to practice in using the model verb “can”, learn new words about theme “Seasons” and Miss Poppins will acquaitance you with new letters Ww, Xx.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- Look at the blackboard and listen to the story. Our Mr Tongue likes to travel very much. And he makes travelling around the world. When he starts to travel it was autumn (звуки на листочках) [ o – o – o], [w – w – w]. Then it was winter(звуки на сніжинках) [ s- s –s ], [h – h – h]. After winter comes spring (звуки на крапельках дощу) [ p – p –p ], [f – f –f ]. And then our favourite season - summer (звуки на яблучках) [ d3 –d3 – d3].

б) мовна розминка

- And now listen to the song and say how are you. Tick the lines to the following faces.

___________________________________________________

 

___________________________________________________

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Повторення раніше вивченого

а) робота в парах

- You have a card. Your task is to match the capital letter with small letter.

Q n J u N l U m L q M j V z Z v

б) розвиток навичок усного мовлення.

- Look at the pictures and name them.

- And now match pictures with words what animals can do.

 

It can climb run swim jump.

Фізхвилинка.

Ознайомлення та закріплення нових ЛО.

а) семантизація слів

- Look at the picture and listen to me.

Winter – [w – w – w] – winter – is winter – This is winter.

Spring - [ ] – spring – is spring –This is spring.

Summer – [ ] – summer – is summer – This is summer.

Autumn – [ o: - o: - o:] – autumn – is autumn – This is autumn.

б) гра «Match and say»

- OK. Children and now match and say what trees must be grow at these houses.

(WB A. Nesvit p.42)

в) робота в групах

- You have letters and you must put the letters in order.

Wnietr usemrm irsnpg utamun

Winter summer spring autumn


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. | Фізхвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.05 сек.