МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Введення нових ЛОа) семантизація слів - When the rain stopped we’ can see a rainbow in the sky. - So, today we’ll learn colours of the rainbow. - Look at the blackboard. There are many colorful squares on it. I’ll name their colours and you repeat after me: red, yellow, purple, orange, blue, green. б) фонетичне опрацювання [e] – red. It is red. And etc. в) гра «Назви кольори» - Подивіться, здається, на цій сонячній галявині хтось замріявся й заблукав серед квітів і метеликів. Розгляньте картинку, назвіть кольори, і дізнаєтесь, хто цей фантазер. Чи буває таке насправді? (кольоровий малюнок галявини і між квітів сніговик). Розвиток мовлення. -OK. And now name the toys which you have got and say what colour it is. - ex 3, p. 26. Фізхвилинка. - Коли нікого немає в кімнаті, твої іграшки займаються своїми справами! Так – так, ляльки ходять одна до одної в гості, машинки влаштовують перегони, а ведмедики … танцюють! Не віриш? Давай тихенько зазирнемо до кімнати і поспостерігаємо за цим плюшевим ведмедиком. (вірш «Teddy – bear») Розвиток письма. а) введення літер - Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all. [p] – Peter Piper picked of pickled peppers. A peck of pickled peppers Peter Piper pickled.
[o] – A cup of coffee hot in proper coffee pot. б) написання літери в повітрі в) письмо літер в зошиті. Розвиток навичок читання. а) робота з алфавітом б) читання слів - ex 5 p. 25 - ex 5 p. 27 IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку - At home you may write one line of letters Oo, Pp, name your colourful pencils. - What did you learn today? Who can name the colours of rainbow? - The lesson is over.
УРОК 13 Дата: ___________ Тема: Кольори та іграшки. Мета: повторити та закріпити вивчені назви кольорів; практикувати учнів в їх вживанні; ознайомити учнів з новими ЛО уроку: boat, train, duck, elephant, goat. Вчити будувати речення типу It is a .. , ввести літери Ee, Ff, Gg. Розвивати навички каліграфічного письма, усне мовлення, вміння розрізняти кольори. Виховувати бажання допомагати один одному. Обладнання:кольорові квадрати, тематичні малюнки с. 28, картки літер, алфавіт, картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання - Hello, everyone! How are you today? - We are fine, thank you! Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll continue to speak about the colours. You will be able to describe the toys and know the names other toys. Читайте також:
|
||||||||
|