МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
А. Б. Фельзер, О. В. ДоброневськийМистецтво етики дідових контактів: 1. До підлеглих слід звертатися на «Ви». 2. Той, хто зайшов у робоче приміщення, вітає присутніх першим. 3. Не допускайте у звертанні до підлеглих гострих жартів, ризикованих порівнянь, тим більше свідомих уїдливих слів. 4. Частіш посміхайтесь, намагайтесь бути привітним і доброзичливим. 5. Виключіть з свого лексикону неповажні і тим більше лайливі, вульгарні слова. 6. Будьте ввічливими. 7. Не допускайте фамільярності у стосунках з підлеглими. 8. За кожну успішно виконану роботу завдання, доручення слід дякувати. 9. Розмовляючи з підлеглими, не відволікайтесь. Контрольні питання та завдання Тестовий контроль 1. Менеджер — це: а) організатор колективу; б) керівник, який добре знає економіку; в) керівник з відповідною професійною освітою. 2. Результат роботи менеджера — це: а) рішення; б) інформація; в) документ. 3. Предмет праці менеджера — це: а) рішення; б) інформація; в) комп'ютерна техніка. 4. Засіб праці менеджера — це: а) рішення; б) інформація; в) комп'ютерна техніка. 5. Концептуальні здібності — це: а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом; б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади; в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мотивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат. 6. Комунікативні здібності — це: а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом; б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади; в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мотивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат. 7. Технічні здібності — це: а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом; б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади; в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мотивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат. 8. Основні ознаки успішності керівника — це: а) бажання зробити кар'єру, спеціальна управлінська підготовка, здібність генерувати ідеї; б) бажання зробити кар'єру, підтримка вищих рівнів управління, високий інтелект; в) бажання зробити кар'єру, зупинений саморозвиток, високі моральні якості. 9. Соціальні вимоги до керівника — це: а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності; б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна активність; в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей. 9. Комунікативні вимоги до керівника — це: а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності; б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна активність; в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей. 10. Моральні вимоги до керівника — це: а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності; б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна , г, активність; в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей. 11. Для стихійно-емпірічного рівня аналітичної діяльності характерні такі ознаки: а) мета аналізу відсутня чи не усвідомлюється; б) мета полягає у встановленні зв'язків між окремими явищами та фактами; в) єдина цільова організація аналітичної діяльності. 12. Встановлення причинно-наслідкових зв'язків під час аналізу забезпечує: а) всебічність висновків; б) глибину висновків; в) важливість висновків. 13. Розробка пропозицій та рекомендацій — обов'язкові елементи: а) аналітичної діяльності; б) контролюючої діяльності; в) обидві відповіді правильні. 14. Забезпечення регулювання — це мета: а) оперативного аналізу; б) тематичного аналізу; в) підсумкового аналізу. 15. Забезпечення рекомендаціями щодо впорядкування системи — це мета: * а) оперативного аналізу; б) тематичного аналізу; в) підсумкового аналізу. 16. Оцінка результатів діяльності та знаходження оптимальних варіантів подальшої діяльності — це мета: а) оперативного аналізу; б) тематичного аналізу; в) підсумкового аналізу. 17. Етап цілепокладання під час планування: а) не є обов'язковим; б) є обов'язковим; в) як коли. 18. Метод планування «ABC» засвідчує такий розподіл завдань за складністю: а) 65 % (складні) — 20 % (менш складні) — 15 % (нескладні); б) 15 % (складні) — 20 % (менш складні) — 65 % (нескладні); в) 20 % (складні) — 65 % (менш складні) — 15 % (нескладні). 19. Метод планування «ABC» засвідчує, що з 65 % складних проблем важливих: а) 20 %; б) 65 %; в)15 %. 20. Закон Парето засвідчує, що за перші 20 % робочого часу виконується: а) 60 % роботи; б) 80 % роботи; в) 20 % роботи. 21. Планування робочого класу повинно передбачати резерв годин до: а) 40 %; б)20 %; в) 10 %. 22. Планування від мети «зверху» — це технологія: а) інноваційного підходу до функції планування; б) традиційного підходу до функції планування; в) усе правильно. 23. Встановлення зв'язків серед людей, задач і видів діяльності — це завдання: а) функції організації; б) функції контролю; в) функції планування. 24. Низький рівень відповідальності персоналу характерний для: а) централізованого управління; б) децентралізованого управління; в) обидві відповіді правильні. 25. Чи можна делегувати прийняття наказу, підписи звітних документів: а) так; б) ні; в) іноді. 26. Делегування повноважень передбачає: а) підсилення ролі адміністративного контролю за виконанням роботи; б) послаблення ролі адміністративного контролю за виконанням роботи; в) підсилення ролі взаємоконтролю. 27. Моделювання структури управління, методів управління — це ознаки: а) традиційного підходу до управління; б) інноваційного підходу; в) обидві відповіді правильні. 28. Розширення горизонтальних зв'язків в системі управління навчальним закладом — це ознака: а) інноваційного управління; б) традиційного підходу; в) обидві тези правильні. 29. Кому належить вислів про контроль: «Для багатьох людей контроль означає передусім обмеження (як ланцюг для собаки), примушення, відсутність відповідальності...»? а) М. Мескону; б) М. Поташнику; в) Ю. Конаржевському. 30. Сутність діагностичної функції контролю полягає у: а) забезпеченні інформацією про стан навчального закладу та її підсистем; б) у наданні дієвої допомоги педагогам у пошуках ефективних форм і методів навчання, виховання, у професійному зростанні; в) у вихованні відповідальності за визначену ланку роботи та результати діяльності. 31. Сутність навчально-методичної функції контролю полягає у: а) забезпеченні інформацією про стан навчального закладу та її підсистем; б) у наданні Дієвої допомоги педагогам у пошуках ефективних форм і методів навчання, виховання, у професійному зростанні; в) у вихованні відповідальності за визначену ланку роботи та результати діяльності. 32. Поєднання контролю із самоконтролем створює умови для: а) самонавчання, самокорекції; б) звільняє керівника від другорядних справ, розширює зону діяльності; в) обидві тези правильні. 33. За часом здійснення контроль буває: а) тематичний, фронтальний, поточний; б) попередній, поточний, підсумковий; в) поточний, персональний, оглядовий. 34. Без якого елементу І етапу процедури контролюючої діяльності він стає категорично неможливим? а) Встановлення стандарту; б) визначення критеріїв оцінки; в) визначення форми узагальнення результатів контролю. 35. З якими елементами контролю необхідно обов'язково ознайомити об'єктів контролю? а) Мета, стандарти, методи перевірки; б) строки, критерії оцінки, форми узагальнення; в) усе правильно.
|
||||||||
|