Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А. Б. Фельзер, О. В. Доброневський

Мистецтво етики дідових контактів:

1. До підлеглих слід звертатися на «Ви».

2. Той, хто зайшов у робоче приміщення, вітає присутніх першим.

3. Не допускайте у звертанні до підлеглих гострих жартів, ризикованих порівнянь, тим більше свідомих уїдливих слів.

4. Частіш посміхайтесь, намагайтесь бути привітним і доброзичли­вим.

5. Виключіть з свого лексикону неповажні і тим більше лайливі, вульгарні слова.

6. Будьте ввічливими.

7. Не допускайте фамільярності у стосунках з підлеглими.

8. За кожну успішно виконану роботу завдання, доручення слід дя­кувати.

9. Розмовляючи з підлеглими, не відволікайтесь.

Контрольні питання та завдання

Тестовий контроль

1. Менеджер — це:

а) організатор колективу;

б) керівник, який добре знає економіку;

в) керівник з відповідною професійною освітою.

2. Результат роботи менеджера — це:

а) рішення;

б) інформація;

в) документ.

3. Предмет праці менеджера — це:

а) рішення;

б) інформація;

в) комп'ютерна техніка.

4. Засіб праці менеджера — це:

а) рішення;

б) інформація;

в) комп'ютерна техніка.

5. Концептуальні здібності — це:

а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки

в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом;

б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади;

в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мо­тивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат.

6. Комунікативні здібності — це:

а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом;

б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади;

в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мо­тивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат.

7. Технічні здібності — це:

а) здатність керівника усвідомлювати причинно-наслідкові зв'язки в організації, розуміти можливості організації, скоординовувати діяльність людей найпродуктивнішим способом;

б) здатність керівника кваліфіковано, професійно, застосовуючи ефективні прийоми діяльності, виконувати роботу на своєму робочому місці відповідно до посади;

в) здатність взаємодіяти з людьми, налагоджувати стосунки, мо­тивувати та сприяти ефективності діяльності, попереджувати та розв'язувати конфлікти, створювати сприятливий мікроклімат.

8. Основні ознаки успішності керівника — це:

а) бажання зробити кар'єру, спеціальна управлінська підготовка, здібність генерувати ідеї;

б) бажання зробити кар'єру, підтримка вищих рівнів управління, високий інтелект;

в) бажання зробити кар'єру, зупинений саморозвиток, високі мо­ральні якості.

9. Соціальні вимоги до керівника — це:

а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності;

б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна активність;

в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей. 9. Комунікативні вимоги до керівника — це:

а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності;

б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна активність;

в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей. 10. Моральні вимоги до керівника — це:

а) чесність, справедливість, витримка, почуття відповідальності;

б) почуття суспільного обов'язку, зрілість переконань, соціальна , г, активність;

в) вміння слухати, тактовність, проявляти інтерес до людей.

11. Для стихійно-емпірічного рівня аналітичної діяльності характерні такі ознаки:

а) мета аналізу відсутня чи не усвідомлюється;

б) мета полягає у встановленні зв'язків між окремими явищами та фактами;

в) єдина цільова організація аналітичної діяльності.

12. Встановлення причинно-наслідкових зв'язків під час аналізу забез­печує:

а) всебічність висновків;

б) глибину висновків;

в) важливість висновків.

13. Розробка пропозицій та рекомендацій — обов'язкові елементи:

а) аналітичної діяльності;

б) контролюючої діяльності;

в) обидві відповіді правильні.

14. Забезпечення регулювання — це мета:

а) оперативного аналізу;

б) тематичного аналізу;

в) підсумкового аналізу.

15. Забезпечення рекомендаціями щодо впорядкування системи — це мета: *

а) оперативного аналізу;

б) тематичного аналізу;

в) підсумкового аналізу.

16. Оцінка результатів діяльності та знаходження оптимальних варіантів подальшої діяльності — це мета:

а) оперативного аналізу;

б) тематичного аналізу;

в) підсумкового аналізу.

17. Етап цілепокладання під час планування:

а) не є обов'язковим;

б) є обов'язковим;

в) як коли.

18. Метод планування «ABC» засвідчує такий розподіл завдань за склад­ністю:

а) 65 % (складні) — 20 % (менш складні) — 15 % (нескладні);

б) 15 % (складні) — 20 % (менш складні) — 65 % (нескладні);

в) 20 % (складні) — 65 % (менш складні) — 15 % (нескладні).

19. Метод планування «ABC» засвідчує, що з 65 % складних проблем важливих:

а) 20 %;

б) 65 %; в)15 %.

20. Закон Парето засвідчує, що за перші 20 % робочого часу виконуєть­ся:

а) 60 % роботи;

б) 80 % роботи;

в) 20 % роботи.

21. Планування робочого класу повинно передбачати резерв годин до:

а) 40 %; б)20 %; в) 10 %.

22. Планування від мети «зверху» — це технологія:

а) інноваційного підходу до функції планування;

б) традиційного підходу до функції планування;

в) усе правильно.

23. Встановлення зв'язків серед людей, задач і видів діяльності — це завдання:

а) функції організації;

б) функції контролю;

в) функції планування.

24. Низький рівень відповідальності персоналу характерний для:

а) централізованого управління;

б) децентралізованого управління;

в) обидві відповіді правильні.

25. Чи можна делегувати прийняття наказу, підписи звітних докумен­тів:

а) так;

б) ні;

в) іноді.

26. Делегування повноважень передбачає:

а) підсилення ролі адміністративного контролю за виконанням роботи;

б) послаблення ролі адміністративного контролю за виконанням роботи;

в) підсилення ролі взаємоконтролю.

27. Моделювання структури управління, методів управління — це ознаки:

а) традиційного підходу до управління;

б) інноваційного підходу;

в) обидві відповіді правильні.

28. Розширення горизонтальних зв'язків в системі управління навчаль­ним закладом — це ознака:

а) інноваційного управління;

б) традиційного підходу;

в) обидві тези правильні.

29. Кому належить вислів про контроль: «Для багатьох людей контроль означає передусім обмеження (як ланцюг для собаки), примушення, відсутність відповідальності...»?

а) М. Мескону;

б) М. Поташнику;

в) Ю. Конаржевському.

30. Сутність діагностичної функції контролю полягає у:

а) забезпеченні інформацією про стан навчального закладу та її під­систем;

б) у наданні дієвої допомоги педагогам у пошуках ефективних форм і методів навчання, виховання, у професійному зростанні;

в) у вихованні відповідальності за визначену ланку роботи та ре­зультати діяльності.

31. Сутність навчально-методичної функції контролю полягає у:

а) забезпеченні інформацією про стан навчального закладу та її під­систем;

б) у наданні Дієвої допомоги педагогам у пошуках ефективних форм і методів навчання, виховання, у професійному зростанні;

в) у вихованні відповідальності за визначену ланку роботи та ре­зультати діяльності.

32. Поєднання контролю із самоконтролем створює умови для:

а) самонавчання, самокорекції;

б) звільняє керівника від другорядних справ, розширює зону діяль­ності;

в) обидві тези правильні.

33. За часом здійснення контроль буває:

а) тематичний, фронтальний, поточний;

б) попередній, поточний, підсумковий;

в) поточний, персональний, оглядовий.

34. Без якого елементу І етапу процедури контролюючої діяльності він стає категорично неможливим?

а) Встановлення стандарту;

б) визначення критеріїв оцінки;

в) визначення форми узагальнення результатів контролю.

35. З якими елементами контролю необхідно обов'язково ознайомити об'єктів контролю?

а) Мета, стандарти, методи перевірки;

б) строки, критерії оцінки, форми узагальнення;

в) усе правильно.




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Н. Іосефович про робочий час керівника | Поняття інновації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.