Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Н. Іосефович про робочий час керівника

Основні «крадії» часу:

1. Повільність та бажання уникнути виконання завдання.

2. Телефонні розмови.

3. Предмети, які не покладені на місце.

4. Випадкові відвідувачі.

5. Очікування кого-небудь.

6. Нездатність розподіляти обов'язки.

7. Непотрібні зустрічі.

8. Непотрібна переписка. Як зберегти час:

1. Відмовляйтесь приймати рішення у стресових ситуаціях.

2. Радьтесь із іншими співробітниками.

3. Не очікуйте, що все пройде гарно.

4. Усвідомлюйте, що все, що робите, треба робити гарно.

5. Визначайте цілі та задачі на кожен день у порядку черги.

6. Кожного дня прагніть дотримуватись плану.

7. Розділіть великий план на розділи, щоб зручніше було виконува­ти.

8. Порадьтесь із своїм керівником, що ви плануєте робити, запитайте поради.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. Автократичний тип керівника.
  4. Авторитет керівника
  5. АРМ керівника
  6. Взаємовідносини керівника з підлеглими.
  7. ВИБІР І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ ТА КЕРІВНИКА КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  9. Вимоги до керівника групи
  10. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління
  11. Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції
  12. Вимоги до професійних і особистісних якостей керівника групи АСПН




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Секрети ефективного управління з перших вуст | А. Б. Фельзер, О. В. Доброневський

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.