МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнівЗавдання вчителя полягає в організації та управлінні проектною діяльністю дітей з урахуванням специфіки проблеми, що буде вирішуватися, та особливостей різновікового колективу, для якого адресовано проект. Аби забезпечити ефективне керівництво проектною діяльністю учнів, педагог повинен враховувати наступні положення: Ø Вміння користуватися проектною технологією є показником високої кваліфікації педагога, його інноваційного мислення, орієнтації на особистісний і професійний розвиток дитини у процесі навчання. Ø Під час організації навчального проектування вчитель виконує такі функції: – допомагає учням у пошуку джерел, необхідних їм у роботі над проектом; – сам є джерелом інформації; – координує весь процес роботи над проектом; – підтримує і заохочує учнів; – організовує дитяче співробітництво на основі різновікової взаємодії; – підтримує неперервний рух учнів у роботі над проектом. Треба вміти допомогти учневі, не виконуючи роботи замість нього. Ø Вчитель повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним в інших галузях науки, бачити точки їх зіткнення. Ø Педагог повинен добре знати своїх учнів, їхні можливості, інтереси, бажання. Психологічна грамотність і компетентність учителя вкрай важливі для організації проектної діяльності учнів. Ø Педагог повинен бути комунікабельним, особливо під час організації міжрегіональних проектів, емпатійним, толерантним. Ø Особливу роль відіграють креативні здібності вчителя, його творчий потенціал, досвід творчої діяльності. Педагогічна професія – одна з найбільш творчих, Від педагога очікують не тільки досконалого володіння предметом, який він викладає, а й володіння педагогічною психологією, акторським мистецтвом. Вчитель впливає на учнів яскравістю власної індивідуальності. Самоцінність особистості досить важлива у цій технології. Допомога вчителя учням у ході навчального проектування повинна стосуватися: – вибору теми проекту (окреслення проблеми), формулювання його мети та завдань; – вибору шляхів розв’язання проблеми в певній етапності; – забезпечення учнів різного роду матеріалами, довідниками, інструментами тощо; – організації самостійної діяльності школярів у ході виконання проекту (алгоритмів, інструкцій, пам’яток, порад тощо); – передбачення можливих труднощів у виконанні проекту; – врахування вікових особливостей учнів у ході різновікової проектної діяльності; – способів фіксації результатів проекту, його презентації; – організації рефлексії по завершенні проекту тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|