Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів

Завдання вчителя полягає в організації та управлінні проектною діяльністю дітей з урахуванням специфіки проблеми, що буде вирішуватися, та особливостей різновікового колективу, для якого адресовано проект. Аби забезпечити ефективне керівництво проектною діяльністю учнів, педагог повинен враховувати наступні положення:

Ø Вміння користуватися проектною технологією є показником високої кваліфікації педагога, його інноваційного мислення, орієнтації на особистісний і професійний розвиток дитини у процесі навчання.

Ø Під час організації навчального проектування вчитель виконує такі функції:

– допомагає учням у пошуку джерел, необхідних їм у роботі над проектом;

– сам є джерелом інформації;

– координує весь процес роботи над проектом;

– підтримує і заохочує учнів;

– організовує дитяче співробітництво на основі різновікової взаємодії;

– підтримує неперервний рух учнів у роботі над проектом. Треба вміти допомогти учневі, не виконуючи роботи замість нього.

Ø Вчитель повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним в інших галузях науки, бачити точки їх зіткнення.

Ø Педагог повинен добре знати своїх учнів, їхні можливості, інтереси, бажання. Психологічна грамотність і компетентність учителя вкрай важливі для організації проектної діяльності учнів.

Ø Педагог повинен бути комунікабельним, особливо під час організації міжрегіональних проектів, емпатійним, толерантним.

Ø Особливу роль відіграють креативні здібності вчителя, його творчий потенціал, досвід творчої діяльності. Педагогічна професія – одна з найбільш творчих, Від педагога очікують не тільки досконалого володіння предметом, який він викладає, а й володіння педагогічною психологією, акторським мистецтвом. Вчитель впливає на учнів яскравістю власної індивідуальності. Самоцінність особистості досить важлива у цій технології.

Допомога вчителя учням у ході навчального проектування повинна стосуватися:

– вибору теми проекту (окреслення проблеми), формулювання його мети та завдань;

– вибору шляхів розв’язання проблеми в певній етапності;

– забезпечення учнів різного роду матеріалами, довідниками, інструментами тощо;

– організації самостійної діяльності школярів у ході виконання проекту (алгоритмів, інструкцій, пам’яток, порад тощо);

– передбачення можливих труднощів у виконанні проекту;

– врахування вікових особливостей учнів у ході різновікової проектної діяльності;

– способів фіксації результатів проекту, його презентації;

– організації рефлексії по завершенні проекту тощо.

 


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  11. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  12. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.




Переглядів: 1040

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна тематика проектів | Поняття та елементи позову.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.