Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління

Керівник корпорації "Дженерал моторе" Р. Гсрстенберг визначає такі риси, якими має володіти менеджер:

- компетентність — кожен менеджер повинен знати, як на високому професійному рівні виконувати свою роботу;

- високий ступінь відповідальності в усіх справах та збереження при цьому власної гідності;

- чуття нового та вміння йти на розумний ризик;

- гнучкість, чуття оточуючого, гостре сприйняття виникаючих потреб, відчуття часу, подій;

- висока працездатність, постійне прагнення бути кращим і робити все найдосконалішим чином.
Отже, щоб максимально проявити себе обізнаним зі справою керівником, завоювати довіру партнерів, необхідно дотримуватися правил:

- не лякайтесь важкорозв´язуваних завдань;

- серед багатьох завдань і проблем виберіть головні, пріоритетні та сконцентруйте на них увагу;

- розкладіть велику проблему на ряд менших і послідовно їх розв´язуйте;

- умійте за необхідності сказати тверде "ні";

- починайте робочий день з вирішення найбільш важких і неприємних справ;

- хто чітко планує, той виграє;

- приділяйте постійну увагу своєму здоров´ю;

- щодня виділяйте час для вивчення спеціальної літератури, підвищення професійного рівня;

- постійно аналізуйте власне життя, вчіться на власних помилках;

- уважно слухайте інших, але рішення приймайте самі;

- прагніть до ділових стосунків, відокремлюючи їх від дискусій і суперечок, що не стосуються справи;

- не втручайтесь у торги. Розбирайтесь спочатку з проблемами, а потім з людьми;

- визначайте суть інтересів у процесі ділового спілкування та підприємництва;

- при наближенні неприємностей сміливо йдіть назустріч, щоб або їх заблокувати, або, у крайньому разі, послабити неприємні наслідки;

- необхідно повсякденно запитувати себе: "Чи завжди я надаю достатньо уваги людям?", а також не забувати, що досягти чогось значного і великого можна лише тоді, коли ви навчитесь обмежувати себе.

Принципи управління персоналом — правила, основні положення і норми, яких повинні дотримуватися керівники і спеціалісти в процесі управління персоналом, відображати вимоги об'єктивно діючих економічних законів, тому і самі є об'єктивними, здійснюються на основі традиційно утверджених у вітчизняних організаціях принципів:

• науковості;

• демократичного централізму;

• плановості;

• єдності розпоряджень;

• відбору, підбору і розстановки кадрів;

• сполучення єдиноначальності і колегіальності;

• централізації і децентралізації;

• лінійного, функціонального і цільового управління;

• контролю виконання рішень.

 

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  12. Oracle Управління преміальними




Переглядів: 1084

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чинники культури управління та підприємництва | Лекція 2 Героїчний епос зрілого Середньовіччя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.