Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції

 

Ядро діяльності керівника-стратега складають цінності, які він поділяє, основою його діяльності виступають досвід і знання, якими він володіє і які визначають його компетенції і моделі дій, та служать базою для вибору стиля управління процесом реалізації стратегій та проведення стратегічних змін (рис. 8.3).

 

 

Рис. 8.3 – Керівник-стратег в процесі реалізації стратегій

Керівник стратегії у підприємстві повинен не просто володіти певними знаннями, досвідом, навичками, а також відповідними професійними, діловими і особистими якостями, що вимагаються від нього (рис. 8.4).

 

 

Рис. 8.2 – Вимоги, що висуваються до керівника-стратега

Також керівник-стратег повинен мати стратегічне мислення, що дозволяє чітко бачити:

· результат, який має отримати внаслідок реалізації стратегій, і цілі, яких слід досягти (що зробити?);

· шляхи досягнення стратегічних цілей і перешкоди, що можуть виникнути (як зробити?);

· своє місце і місце кожного працівника в процесі реалізації стратегій (як мобілізувати персонал?);

· можливі зміни у майбутньому і їх вплив на результати реалізації стратегій (як реагувати?);

· вміти ефективно в залежності від ситуації обирати і використовувати методи здійснення стратегічних змін, методи управління опором змінам, стиль управління процесом реалізації стратегій підприємства (як управляти?);

· ефективно взаємодіяти і співпрацювати з працівниками середньої і нижньої ланок управління, делегувати повноваження (як взаємодіяти?) тощо.

Основними компетенціями щодо управління реалізацією стратегій підприємства є:

ü стратегічне мислення;

ü знання ринку і тенденцій зміни стратегічного клімату;

ü знання сильних і слабких сторін стратегічного потенціалу фірми;

ü вміння організовувати;

ü вміння координувати і регулювати;

ü вміння працювати з людьми;

ü вміння долати опір;

ü загальні знання теорії стратегічного менеджменту;

ü специфічні знання і досвід працівників щодо реалізації стратегій;

ü адекватне сприйняття дійсності тощо.

Якщо компетенції щодо управління реалізацією стратегій однакові або подібні для всіх підприємств, що функціонують в одній галузі, то ключові компетенції відрізняють їх один від одного.

Ключові компетенції щодо управління реалізацією стратегій – це сукупність специфічних знань, навичок, вмінь в області реалізації стратегій, якими володіє персонал підприємства і які відрізняють його від аналогічних підприємств і визначають довгострокові конкурентні переваги на ринку та шляхи їх досягнення.

Таким чином, для забезпечення ефективного управління реалізацією стратегій у підприємстві слід систематично здійснювати оцінку керівників і визначати їх якості, необхідні для реалізації стратегій підприємства, а також забезпечити можливості розвитку ключових компетенцій, підвищення кваліфікації і самовдосконалення для керівників стратегій підприємства.



Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Базові (ключові) цінності.




Переглядів: 1304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішнє керівництво реалізацією стратегій підприємства | Стратегічне лідерство і його місце в реалізації стратегій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.