МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10. Злочини проти громадської безпекиОбсяг годин, відведений для самостійної роботи: чотири години. Завдання: 1. З використанням навчальної літератури дати ґрунтовні відповіді на питання для самоконтролю. 2. Законспектувати Постанови Пленуму Верховного Суду України: i. Про судову практику в справах про знищення та пошкодження державного чи колективного майна шляхом підпалу або внаслідок порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки №4 від 2.07.1976р.; 2) Про судову практику в справах про викрадення та інше незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами, вибуховими речовинами, вибуховими пристроями чи радіоактивними матеріалами №3 від 26.04.02р.; 3) Про практику розгляду судами кримінальних справ про злочини, вчинені стійкими злочинними об’єднаннями №13 від 23.12.2005р. Зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного ознайомлення: 1. Втягнення у вчинення терористичного акту. 2. Публічні заклики до вчинення терористичного акту. 3. Створення терористичної групи чи терористичної організації. 4. Сприяння вчиненню терористичного акту. 5. Сприяння учасникам злочинних організацій та укриття їх злочинної діяльності. 6. Створення непередбачених законом воєнізованих або збройних формувань. 7. Недбале зберігання вогнепальної зброї або бойових припасів. 9. Незаконне поводження з радіоактивними матеріалами. 10. Порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки. Питання для самоконтролю: 1. Що таке громадська безпека як об’єкт злочинів проти громадської безпеки? 2. Які ознаки злочинної організації? 3. Які види дій утворюють бандитизм? 4. Які ознаки банди? 5. Що таке терористичний акт? 6. Яка мета при вчиненні терористичного акту? 7. Що таке вогнепальна зброя? Перелік літератури для конспектування: 1. Про судову практику в справах про знищення та пошкодження державного чи колективного майна шляхом підпалу або внаслідок порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки: Постанова Пленуму Верховного Суду України №4 від 2.07.1976р. 2. Про судову практику в справах про викрадення та інше незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами, вибуховими речовинами, вибуховими пристроями чи радіоактивними матеріалами: Постанова Пленуму Верховного Суду України №3 від 26.04.02р. 3. Про практику розгляду судами кримінальних справ про злочини, вчинені стійкими злочинними об’єднаннями: Постанова Пленуму Верховного Суду України №13 від 23.12.2005р. Читайте також:
|
||||||||
|