Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Я – дитя”.

Перший станмістить в собі всі ознаки некритично засвоєних норм, заборон, принципів, ідеалів і пов’язаних з цим подій з раннього дитинства. В цьому випадку людина з більшим бажанням займається тим, що повинне бути, ніж тим, що є.

Другий стан не залежить від віку людини, формується з 5 років і розвивається до кінця життя. Цей стан спрямований на сучасні реальності і на об’єктивне одержання інформації; добре пристосований та інтелігентний (розумний), подібний до комп’ютера, перевіряє нагромаджені дані й приймає кваліфіковані рішення.

Третій стан охоплює всі імпульси, які надходять від природи. Цей стан містить ознаки раннього досвіду, згадуються події і пов’язані з ними відчуття, його реакція на це і погляди на самого себе та на інших. “Я-дитя” виявляється в манерах поведінки, які бачить дитина, і які пізніше виявляються в дорослих.

Існує 3 форми прояву “Я – дитя”:

q природне (характеризується життєвістю, любов’ю до життя та праці, довго не роздумує, вивільнені всі почуття та імпульси);

q пристосовницьке (характеризується станом, при якому людина намагається бути непримітною і робить те, що від неї очікують. Це стан, який терпить. Страждає, скаржиться і залишається пасивним);

q “Маленький професор” – це стан хитруна, або крутія, що має здатність легко все схоплювати інтуїцією.

 

5. Поняття про невербальну комунікацію

 

В основній невербальної комунікації є невербальне повідомлення, що одержується через інформацію, надіслану відправником без використання слів, як системи кодування. Ефективність більшість повідомлень створюється невербальною комунікацією через:

37% - тональністю голосу та 55% - виразом обличчя

Основні типи невербальних комунікацій зведені в табл.1.

Таблиця 1.




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види комунікацій, комунікативні мережі та стилі | Основні типи невербальних комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.