Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Я – дитя”.

Перший станмістить в собі всі ознаки некритично засвоєних норм, заборон, принципів, ідеалів і пов’язаних з цим подій з раннього дитинства. В цьому випадку людина з більшим бажанням займається тим, що повинне бути, ніж тим, що є.

Другий стан не залежить від віку людини, формується з 5 років і розвивається до кінця життя. Цей стан спрямований на сучасні реальності і на об’єктивне одержання інформації; добре пристосований та інтелігентний (розумний), подібний до комп’ютера, перевіряє нагромаджені дані й приймає кваліфіковані рішення.

Третій стан охоплює всі імпульси, які надходять від природи. Цей стан містить ознаки раннього досвіду, згадуються події і пов’язані з ними відчуття, його реакція на це і погляди на самого себе та на інших. “Я-дитя” виявляється в манерах поведінки, які бачить дитина, і які пізніше виявляються в дорослих.

Існує 3 форми прояву “Я – дитя”:

q природне (характеризується життєвістю, любов’ю до життя та праці, довго не роздумує, вивільнені всі почуття та імпульси);

q пристосовницьке (характеризується станом, при якому людина намагається бути непримітною і робить те, що від неї очікують. Це стан, який терпить. Страждає, скаржиться і залишається пасивним);

q “Маленький професор” – це стан хитруна, або крутія, що має здатність легко все схоплювати інтуїцією.

 

5. Поняття про невербальну комунікацію

 

В основній невербальної комунікації є невербальне повідомлення, що одержується через інформацію, надіслану відправником без використання слів, як системи кодування. Ефективність більшість повідомлень створюється невербальною комунікацією через:

37% - тональністю голосу та 55% - виразом обличчя

Основні типи невербальних комунікацій зведені в табл.1.

Таблиця 1.




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види комунікацій, комунікативні мережі та стилі | Основні типи невербальних комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.