МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Я – дитя”.Перший станмістить в собі всі ознаки некритично засвоєних норм, заборон, принципів, ідеалів і пов’язаних з цим подій з раннього дитинства. В цьому випадку людина з більшим бажанням займається тим, що повинне бути, ніж тим, що є. Другий стан не залежить від віку людини, формується з 5 років і розвивається до кінця життя. Цей стан спрямований на сучасні реальності і на об’єктивне одержання інформації; добре пристосований та інтелігентний (розумний), подібний до комп’ютера, перевіряє нагромаджені дані й приймає кваліфіковані рішення. Третій стан охоплює всі імпульси, які надходять від природи. Цей стан містить ознаки раннього досвіду, згадуються події і пов’язані з ними відчуття, його реакція на це і погляди на самого себе та на інших. “Я-дитя” виявляється в манерах поведінки, які бачить дитина, і які пізніше виявляються в дорослих. Існує 3 форми прояву “Я – дитя”: q природне (характеризується життєвістю, любов’ю до життя та праці, довго не роздумує, вивільнені всі почуття та імпульси); q пристосовницьке (характеризується станом, при якому людина намагається бути непримітною і робить те, що від неї очікують. Це стан, який терпить. Страждає, скаржиться і залишається пасивним); q “Маленький професор” – це стан хитруна, або крутія, що має здатність легко все схоплювати інтуїцією.
5. Поняття про невербальну комунікацію
В основній невербальної комунікації є невербальне повідомлення, що одержується через інформацію, надіслану відправником без використання слів, як системи кодування. Ефективність більшість повідомлень створюється невербальною комунікацією через: 37% - тональністю голосу та 55% - виразом обличчя Основні типи невербальних комунікацій зведені в табл.1. Таблиця 1.
|
||||||||
|