МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Види комунікацій, комунікативні мережі та стиліВ ефективному управлінні організацією існують такі основні види комунікацій: q між організацією та навколишнім середовищем q міжрівневі комунікації в організації (вертикальні) q між різними відділами (підрозділами) (горизонтальні) q між керівником і робочою групою Вказані види комунікацій утворюють комунікативну мережу – з’єднання певним чином індивідів, які приймають участь в комунікативному процесі за допомогою інформаційних потоків. Вся створена керівником організації мережа складається з вертикальних, горизонтальних і діагональних зв’язків. Залежно від того, як побудовані комунікаційні мережі, діяльність групи може бути більше або менше ефективною. Існують такі зразки комунікативних мереж в групах: з 3-х осіб: “колесо”, “всеканальна”, “вертушка”; з 4-х осіб: “колесо”, “ланцюжок”, “всеканальна”; з 5-ти осіб: “колесо”, “кружок”, “всеканальна”, “ланцюжок”, “альфа”. Комунікативний стиль – це спосіб, за допомогою якого індивід надає перевагу будувати комунікативну взаємодію з іншими. За основу виміру міжособової комунікації доцільно взяти 2 змінні: а) відкритість комунікацій; б) адекватність зворотного зв’язку. Вони утворюють матрицю з такими назвами квадрантів:.
5 квадрант – “торгівля за себе” (помірна як відкритість, так і зворотній зв’язок). Працівники у цьому випадку “продають себе” лише у відповідь на чиюсь пропозицію. Для поглибленого розуміння суті комунікативного процесу та ефективності комунікації існує поняття трансакції при комунікаціях. Трансакція – це словесний чи безсловесний обмін між двома людьми, який складається з подразнення (наприклад, запитання) і реакції (наприклад, відповідь) між певними станами “Я”. Є 3 моделі трансактивних станів “Я” які впливають на думки, почуття та дії людини. 1 – “Я – батько (мати)” 2 – “Я – дорослий” Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|