ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Методичні рекомендації
для студентів 3 курсу напряму підготовки
6.010200 – Фізичне виховання
6.010200 – Фізична реабілітація
Запоріжжя
Розглянуто кафедрою
теоретичних основ фізичного та адаптивного виховання протокол № __ від __________ 2010 р.
Рекомендовано науково-методичною
комісією напряму освіти “Фізичне виховання, здоров’я людини і туризу”
протокол № __ від __________ 2010 р.
Ухвалено до друку вченою радою
Інститут здоров’я, спорту та туризму КПУ
протокол № ___ від ___________________ р.
Рецензент: І.М. Ляхова, д.пед.н., доцент
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Методичні рекомендації для студентів 3 курсу напряму підготовки
6.010200 – Фізичне виховання
6.010200 – Фізична реабілітація
Укладач: ст. викладач Н.Ю. Корнілова ,
ст. викладач Є.З. Добродуб
ЗМІСТ
ВСТУП ……….…………………………………………………………………...…4
Професійна компетентність викладача фізичного виховання …………………..5
Вимоги до заліку ……………………………………………………………………7
Планування діяльності студентів у період педагогічної практики ……….…..…8
Приклад змісту документації педагогічної практики …………………….…..…12
Приклад комплектів вправ та завдань до занять з фізичного виховання.…...…16
Приклад оформлення плану конспекту уроків.…………………………………..22
Тематика лекцій і бесід з батьками.……………………………………………….28
Картка комплексного аналізу уроку (тренування) ………………………………29
Визначення фізіологічної (пульсовою) кривої уроку ………………………...…30
Хронометраж практичних занять ……………………………………………..….31
Схема звіту студента-практиканта ……………………………………...……..….33
ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………………....34
ВСТУП
У період педагогічної практики в загальноосвітній школі студент зобов'язаний дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, виконувати розпорядження директора та його заступників, а також керівників педагогічної практики – старост, призначених серед студентів.
Мета педагогічної практики: вдосконалення навичок студентів у проведенні окремих частин, а також усього уроку в молодших класах та заходах фізичного виховання в режимі дня, які були набути в процесі теоретичного навчання у ВНЗ.
Завдання педагогічної практики : дати студентам професійно важливі практичні знання у сфері фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку, а також прищепити навички використовувати теоретичні знання у професійній діяльності.
Читайте також:
IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка Виховання та навчальна практика у країнах Стародавнього Сходу Виховання, школа і педагогічна думка у Стародавньому Римі. Педагогічні ідеї М.Ф.Квінтіліана Вища школа як педагогічна система ВОЗДЕЙСТВИЕ НА РИСКИ. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ ГЛАВА 10. МЕЖДУНАРОДНАЯ ТОРГОВЛЯ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА ЕКСПРЕС-КАРТА АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ УРОКУ ПРАКТИКАНТА ЕЛЕКТРОРАДІОМОНТАЖНА ПРАКТИКА Життя, педагогічна і громадська діяльність А. С. Макаренка Звичайна практика визначення номінальної процентної ставки позичкового капіталу Кіндрацька Л. М. Бухгалтерський облік у банках: методологія і практика: моногр. / Л. М. Кіндрацька. – К.: КНЕУ, 2002. – 286 с.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: