Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

Методичні рекомендації

для студентів 3 курсу напряму підготовки

6.010200 – Фізичне виховання

6.010200 – Фізична реабілітація

 

 

Запоріжжя

 

Розглянуто кафедрою теоретичних основ фізичного та адаптивного виховання протокол № __ від __________ 2010 р. Рекомендовано науково-методичною комісією напряму освіти “Фізичне виховання, здоров’я людини і туризу” протокол № __ від __________ 2010 р.

 

Ухвалено до друку вченою радою

Інститут здоров’я, спорту та туризму КПУ

протокол № ___ від ___________________ р.

 

 

Рецензент: І.М. Ляхова, д.пед.н., доцент

 

 

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

Методичні рекомендації для студентів 3 курсу напряму підготовки

6.010200 – Фізичне виховання

6.010200 – Фізична реабілітація

 

Укладач: ст. викладач Н.Ю. Корнілова,

ст. викладач Є.З. Добродуб


ЗМІСТ

ВСТУП ……….…………………………………………………………………...…4

Професійна компетентність викладача фізичного виховання …………………..5

Вимоги до заліку ……………………………………………………………………7

Планування діяльності студентів у період педагогічної практики ……….…..…8

Приклад змісту документації педагогічної практики …………………….…..…12

Приклад комплектів вправ та завдань до занять з фізичного виховання.…...…16

Приклад оформлення плану конспекту уроків.…………………………………..22

Тематика лекцій і бесід з батьками.……………………………………………….28

Картка комплексного аналізу уроку (тренування) ………………………………29

Визначення фізіологічної (пульсовою) кривої уроку ………………………...…30

Хронометраж практичних занять ……………………………………………..….31

Схема звіту студента-практиканта ……………………………………...……..….33

ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………………....34

 

 

ВСТУП

У період педагогічної практики в загальноосвітній школі студент зобов'язаний дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, виконувати розпорядження директора та його заступників, а також керівників педагогічної практики – старост, призначених серед студентів.

Мета педагогічної практики: вдосконалення навичок студентів у проведенні окремих частин, а також усього уроку в молодших класах та заходах фізичного виховання в режимі дня, які були набути в процесі теоретичного навчання у ВНЗ.

Завдання педагогічної практики: дати студентам професійно важливі практичні знання у сфері фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку, а також прищепити навички використовувати теоретичні знання у професійній діяльності.


Читайте також:

  1. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  2. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  3. Виховання та навчальна практика у країнах Стародавнього Сходу
  4. Виховання, школа і педагогічна думка у Стародавньому Римі. Педагогічні ідеї М.Ф.Квінтіліана
  5. Вища школа як педагогічна система
  6. ВОЗДЕЙСТВИЕ НА РИСКИ. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ
  7. ГЛАВА 10. МЕЖДУНАРОДНАЯ ТОРГОВЛЯ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА
  8. ЕКСПРЕС-КАРТА АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ УРОКУ ПРАКТИКАНТА
  9. ЕЛЕКТРОРАДІОМОНТАЖНА ПРАКТИКА
  10. Життя, педагогічна і громадська діяльність А. С. Макаренка
  11. Звичайна практика визначення номінальної процентної ставки позичкового капіталу
  12. Кіндрацька Л. М. Бухгалтерський облік у банках: методологія і практика: моногр. / Л. М. Кіндрацька. – К.: КНЕУ, 2002. – 286 с.




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вимоги до знань та вмінь студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.