У результаті вивчення дисципліни студенти мають оволодіти:
· Уміннями раціонально розташувати матеріал протягом заняття, розподілити час по частинах уроку й окремим вправам, забезпечити успішне вирішення завдань уроку, нормальну динаміку працездатності школярів, найгарніший оздоровчий ефект;
· уміннями провести теоретичне заняття;
· уміннями аналізувати дані педагогічних спостережень за ходом уроку і письмово їх викладати;
· навичками спостереження за навчально-виховним процесом з фізичного виховання, у тому числі: спостереження за щільністю уроку, методикою хронометрування і за рівнем фізичного навантаження за показниками пульсу (частоти серцевих скорочень).
Студенти мають продемонструвати оволодіння:
· умінням організувати і проводити заходи щодо фізичної культури в режимі дня школи: ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, ігри на перервах;
· умінням доцільно вибирати й використовувати основні методи навчання руховим діям (методи використання слова та забезпечення наочності, методи строго регламентованої вправи, методи змагання й ігрові методи);
· умінням доцільно вибирати та використовувати основні методи виховання рухових якостей, враховуючи вік, стать, фізичний розвиток і підготовленість школярів, а також стан їх здоров'я;
· умінням застосовувати в практичній діяльності дані лікарського контролю, здійснюючи індивідуальний підхід до кожного школяра;
· умінням забезпечити безпеку на уроках і тренувальних заняттях, страхувати і надавати допомогу.
Педагогічна практика відбувається протягом шостого семестру третього року навчання, терміни заздалегідь визначені деканатом інституту.