Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до знань та вмінь студентів

У результаті вивчення дисципліни студенти мають оволодіти:

· Уміннями раціонально розташувати матеріал протягом заняття, розподілити час по частинах уроку й окремим вправам, забезпечити успішне вирішення завдань уроку, нормальну динаміку працездатності школярів, найгарніший оздоровчий ефект;

· уміннями провести теоретичне заняття;

· уміннями аналізувати дані педагогічних спостережень за ходом уроку і письмово їх викладати;

· навичками спостереження за навчально-виховним процесом з фізичного виховання, у тому числі: спостереження за щільністю уроку, методикою хронометрування і за рівнем фізичного навантаження за показниками пульсу (частоти серцевих скорочень).

Студенти мають продемонструвати оволодіння:

· умінням організувати і проводити заходи щодо фізичної культури в режимі дня школи: ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, ігри на перервах;

· умінням доцільно вибирати й використовувати основні методи навчання руховим діям (методи використання слова та забезпечення наочності, методи строго регламентованої вправи, методи змагання й ігрові методи);

· умінням доцільно вибирати та використовувати основні методи виховання рухових якостей, враховуючи вік, стать, фізичний розвиток і підготовленість школярів, а також стан їх здоров'я;

· умінням застосовувати в практичній діяльності дані лікарського контролю, здійснюючи індивідуальний підхід до кожного школяра;

· умінням забезпечити безпеку на уроках і тренувальних заняттях, страхувати і надавати допомогу.

Педагогічна практика відбувається протягом шостого семестру третього року навчання, терміни заздалегідь визначені деканатом інституту.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА | Професійна компетентність вчителя фізичної культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.097 сек.