Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Професійна компетентність вчителя фізичної культури

Соціальний статус: усвідомлення суспільної значущості, цінності фізичної культури і спорту як складової гармонійного виховання учнів; переконаність, що турбота про своє здоров'я, фізичне вдосконалення є не лише особистою справою, й громадським обов'язком.

Особистісні якості вчителя фізичної культури: спрямованість на педагогічну працю; інтерес і любов до дітей; захопленість своєю працею; широта кругозору; уміння володіти собою; педагогічна спостережливість; творча уява; педагогічний такт; спортивна етика; відсутність шкідливих звичок; оптимальний рівень здоров'я; вимогливість, дисциплінованість, підтягнутість, надійність (збереження особистісних якостей у несприятливих ситуаціях) і ін.

Науково-теоретична підготовка: високий рівень знань із суспільно-політичних, психолого-педагогічних, загальноосвітніх, медико-біологічних, спеціально-теоретичних, спортивних дисциплінам.

Методична підготовка: диференційований підхід до учнів, що сприяє розвитку максимуму можливостей у кожного школяра в даний момент; уміння аналізувати техніку виконання вправ, передбачати можливі труднощі в учнів при їх виконанні; лаконічна, виразна мова й висока рухова координація; знання спеціальної термінології; уміння планувати зміст навчального матеріалу відповідно завданням, віку, особливостей статі, фізичної підготовленості учнів з урахуванням місцевих умов, матеріальної бази, власних здібностей; уміння показувати вправи, знаходити й виправляти помилки, надавати допомогу і страховку, планувати особистий час; знання прийомів режисури навчальних, спортивно-масових заходів у режимі дня та доцільне їх вживання.

Уміння вести науково-дослідну й науково-методичну роботу: забезпечувати лікарсько-педагогічний контроль за даними частоти сердечних скорочень, зовнішнім ознакам стомлення, частоти дихання; визначати міру біологічної зрілості студентів, рівень розвитку фізичних якостей, фізичну підготовленість і відповідно до отриманих даних дозувати психомоторне навантаження. Уміння використовувати технічні засоби навчання і нестандартне устаткування на заняттях; уміння реалізовувати міжпредметні зв'язки в процесі фізичної культури.

Рухові здібності: опанування техніки всіх фізичних вправ шкільної програми з фізичної культури; здатність оцінювати свої силові, просторові і тимчасові параметри руху.

Організаторські здібності: уміння створювати колектив фізичної культури, управляти ним на користь фізичного вдосконалення кожного учня; уміння організовувати навчальну інформацію, власна поведінка на заняттях, діяльність студентів; уміння контактувати зі спортивними, організаціями та батьками.

Знання з матеріально-технічного оснащення заняття: придбання, збереження, ремонт, своєчасне поповнення інвентаря й устаткування, раціональне його використання.

Пропагандистські знання й уміння: знання форм і методів роботи пропагандиста; знання соціальної та економічної ролі фізичної культури; уміння підбирати й аналізувати поточний місцевий матеріал з розвитку фізичної культури; уміння аналізувати та використовувати в пропаганді суспільно-економічну й художню літературу, проглянуті спектаклі, кінофільми, телепередачі та виставки, змагання й спортивні свята.

Студент-практикант зобов'язаний:

- строго дотримуватися трудової дисципліну, повністю і в зазначені терміни виконувати завдання, передбачені програмою педагогічної практики;

- ретельно готуватися до занять і інших видів навчально-виховної роботи, відвідувати заняття, що проводяться викладачем фізичної культури і студентами (практикантами);

- щодня бути в загальноосвітній школі і витрачати на всі види роботи не менше 6 годин на день (академічних, 6 уроків);

- виконувати завдання з педагогічної практики: проводити бесіди, змагання й інші заходи щодо фізкультурно-массової і спортивної роботи.

Студент-практикант несе відповідальність за виконану ним роботу і її результати нарівні з штатними працівниками, персональну відповідальність – за всі випадки травматизму, які сталися на його заняттях.

У разі порушення дисципліни або невиконання вимог, що висуваються студент-практикант, може бути усунений від педагогічної практики.

За результатами педагогічної практики в загальноосвітній школі в 7 семестрі студенти отримують диференційований залік.

У загальну оцінку з педагогічної практики в загальноосвітній школі входить: виконання всіх розділів предмету “Фізична культура”; проведення занять з фізичної культури, фізкультурних заходів, ведення фізкультурно-оздоровчої, спортивно-масової, виховної та організаційної робіт, а також виконання завдань з педагогічного контролю.

Підсумки педагогічної практики підводяться на нараді кафедри і науково-практичній конференції інституту.

Правова база (знати основні документи, що регламентують фізичне виховання):

− Державна національна програму “Освіта”;

− Державні вимоги до навчальних програм з фізичного виховання в системі освіти;

− Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України;

− Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з фізичної культури (5-12-ті класи);

− Цільова комплексна програму “Фізичне виховання – здоров'я нації”;

− Закон України про концепцію фізичного виховання в системі освіти України.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  3. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. VII. Професійна кооперація
  6. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  7. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  8. Аналіз факторів впливу на формування корпоративної культури.
  9. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  10. Архаїчний і класичний періоди культури Давньої Греції
  11. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  12. Атрибутивні ознаки і властивості культури




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до знань та вмінь студентів | Вимоги до заліку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.