Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до заліку

Залік не виставляється в разі невиконання одного або декількох завдань.

Загальна оцінка не є середньою арифметичною, виведеною із суми всіх оцінок по розділах педагогічної практики. Вона – результат обговорення і узгодження думок керівника педагогічної практики, методиста, викладача фізичного виховання.

Критерії оцінювання результатів проходження практики

“Відмінно” (90–100 балів «А») – студент виконав весь обсяг роботи за програмою практики, отримав відмінні оцінки за залікові заняття й виховні заходи, за якісно розроблену методичну документацію з планування (графіки навчального процесу, календарні плани, конспекти занять, робоче планування спортивно-масової, фізкультурно-оздоровчої роботи, педагогічний аналіз занять (не менше ніж два), хронометраж і складання фізіологічної кривої заняття (не менше ніж два), відповідально ставився до своєї роботи, виявив глибокі теоретичні знання, високий рівень професійно-педагогічних навичок, самостійність, творчий підхід у вирішенні педагогічних завдань.

„Дуже добре” − “Добре” (82–89, 75–81балів «B», «С») – студент виконав весь обсяг роботи за програмою педагогічної практики, отримав гарні оцінки за залікові заняття й позакласну роботу, розроблену навчально-методичну документацію, припустившись незначних помилок; усі види робіт виконав самостійно, виявив достатні теоретичні знання, необхідний рівень професійно-педагогічних навичок, надав дієву допомогу загальноосвітній школі.

“Задовільно” (67–74, 60–66 балів «D», «Е») – студент виконав програму педагогічної практики, залікові заняття й позакласні заходи провів задовільно, не виявив належної ініціативи, самостійності при підготовці та проведенні занять, а також інших видів навчально-виховної роботи, припустився істотних помилок при проведенні уроків; методична документація складена формально, без врахування фізичної підготовленості школярів, спортивної бази, кліматичних умов тощо. Конспекти занять стереотипні, підбір вправ і засобів одноманітний.

“Незадовільно” (35–59, 1–34 бали «F», «FХ») – студент не виконав програму педагогічної практики, не проявив самостійності та зацікавленості до роботи, з неповагою відносився до виконання різних доручень, уроки й навчально-виховні заходи проводив на низькому рівні, виявив слабкі знання, має погані педагогічні здібності, не уміє складати навчально-методичну документацію.

Планування діяльності студентів в період педагогічної практики.

Важлива умова успішної роботи студентів в період педагогічної практики – чітке планерування всієї їх діяльності. Вихідним документом планерування є програма педагогічної практики, що включає всі види і розділи по методиці фізичного виховання, педагогіці, психології, гігієні і педагогічному контролю. Студенти перед початком педагогічної практики отримують зразковий потижневий план роботи і вимоги. На підставі цих документів студенти складають свої індивідуальні календарні плани роботи на весь період педагогічної практики.

Для проходження педагогічної практики студенти розподіляються по загальноосвітніх школах. У кожній групі призначається староста, в обов'язки якого входять контроль за відвідуваністю студентів, зв'язок з методистом, викладачем фізичної культури і кафедрою теоретичного і адаптивного виховання.

Студент зобов'язаний вести журнал практиканта, куди вносяться всі документи планування учбового матеріалу по фізичній культурі, матеріали планування роботи секції по виду спорту, аналізи педагогічних спостережень, хронометражу, даних фізіологічного навантаження на заняттях за результатами виміру ЧСС і ін.

На педагогічній практиці в загальноосвітній школі кожен студент зобов'язаний провести педагогічні аналізи занять інших студентів − практикантів, скласти письмовий педагогічний аналіз (2-4 заняття), хронометрування занять (не менше двох) з визначенням загальної і моторної щільності занять, визначення фізіологічної кривої заняття (не менше два) за даними частоти серцевих скорочень (ЧСС).

Кожен студент складає потижневий індивідуальний план роботи на весь період педагогічною ї практики, а про хід її виконання робить записи в щоденнику практиканта.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійна компетентність вчителя фізичної культури | Проходження педагогічної практики в школі (тривалість пед. практики – 3 тижні)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.