Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проходження педагогічної практики в школі (тривалість пед. практики – 3 тижні)

1-й тиждень

1. Участь в настановній конференції студентів факультету.

2. Знайомство зі школою і її спортивною базою.

3. Бесіди з директором, завучем, вчителем фізичної культури.

4. Зміст і затвердження індивідуального плану роботи на період пед. практики.

5. Ознайомлення і складання учбової документації в прикріплених класах для проведення уроків по фізичній культурі.

6. Перегляд уроків по фізичній культурі в прикріплених класах (молодші, середні, старші класи), що проводяться вчителями фізичної культури.

7. Прикріплення класу для проведення виховної роботи в посаді класного керівника і складання плану виховної роботи.

8. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі.

9. Заповнення журналу і щоденника практиканта.

2-й тиждень

1. Бесіда з лікарем школи. Знайомство з роботою Наради колективу фізичної культури школи і іншими громадськими організаціями.

2. Вивчення учнів в прикріплених класах (стан здоров'я, фізична підготовленість, успішність, суспільне життя).

3. Самостійне проведення частин уроку фізичної культури в прикріплених класах.

4. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку.

5. Проведення хронометражу. Визначення загальної і моторної щільності уроку.

6. Визначення фізіологічної кривої уроку за даними пульсометрії.

7. Проведення ігор і фізичних вправ на перервах.

8. Участь в позакласній роботі по фізичній культурі в школі.

9. Виховна робота в прикріпленому класі за завданням класного керівника.

10. Проведення досліджень по темам курсових (магістерських) робіт.

11. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі і робочого плану для секції по виду спорту.

12. Заповнення журналу і щоденника практиканта.

3-й тиждень

1. Самостійне проведення уроків з фізичної культури в прикріплених класах (на оцінку).

2. Самостійна робота по фізичній культурі в школі.

3. Підготовка і проведення змагань.

4. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку.

5. Проведення хронометражу. Визначення загальної і моторної щільності уроку.

6. Визначення фізіологічної кривої уроку за даними пульсометрії.

7. Проведення ігор і фізичних вправ на перервах.

8. Виховна робота в прикріпленому класі за завданням класного керівника.

9. Проведення презентації про ваше навчання в КПУ.

10. Проведення досліджень по темам курсових (магістерських) робіт, гігієні і лікарському контролі.

11. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі і матеріалів для секції по виду спорту.

12. Заповнення журналу практиканта.

13. Підготовка всіх матеріалів для захисту.

14. Підготовка презентації про проходження педагогічної практики на підсумкову науково-практичну конференцію.

15. Здача індивідуального звіту і захист педагогічної практики в групах.

Вивчення учнів прикріпленого класу:

Ознайомлення зі станом здоров'я, фізичний розвиток, фізична підготовленість, загальна успішність. Відвідування уроків з інших предметів в прикріплених класах; спостереження за учнями на уроках. Робота з профорієнтації, включаючи спортивну.

Складання навчальної документації на чверть у прикріплених класах. Підготовка і проведення уроків фізичної культури в прикріплених класах (I − IV)

Додаткові заняття з тими, що відстають і вчаться в спеціальній медичній групі.

Ведення облікової документації (повсякденні записи, поточний облік успішності).

Робота з ремонту і зберігання наявного навчального устаткування і інвентарю. Поліпшення навчального процесу з фізичної культури та оформлення документації. Участь у роботі методичного об'єднання вчителів району, міста.

Участь у фізкультурних заходах (фізкульт-мінутках, фізкульт-паузах, іграх і вправах на перервах, гімнастиці до занять) і в повсякденній роботі школи з формування постави.

Позакласна робота – поради колективу фізкультури школи. Організація роботи спортивних секцій. Допомога вчителеві фізичної культури в підготовці суспільного активу (суспільних інструкторів, фізоргів, помічників) і робота з ними. Підготовка суддів по спорту.

Підготовка суспільних інструкторів. Організація і проведення внутрішньо шкільних змагань (по одному виду спорту) за вказівкою методиста або вчителя фізичної культури.

Участь у створенні “Куточка фізичної культури”, підготовці шкільних збірних команд, промовцях в районних (міських) змаганнях, товариських зустрічах.

Допомога класному керівникові в його виховній роботі.

Підготовка презентації і по одному з розділів педагогічної практики в школі для участі в науково-практичній конференції за підсумками педагогічної практики студентів ІІІ курсу.


Читайте також:

  1. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  2. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  3. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  4. Алгоритм проходження графу вглиб
  5. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  6. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  7. Бази практики, робочі місця і бюджет часу
  8. В процесі педагогічної практики
  9. В школі спортивні змагання проводяться командні та особисто-командні.
  10. ВАЛЕОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ
  11. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  12. Визначення готовності дітей до навчання у школі




Переглядів: 1113

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до заліку | Залікова документація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.167 сек.