МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проходження педагогічної практики в школі (тривалість пед. практики – 3 тижні)1-й тиждень 1. Участь в настановній конференції студентів факультету. 2. Знайомство зі школою і її спортивною базою. 3. Бесіди з директором, завучем, вчителем фізичної культури. 4. Зміст і затвердження індивідуального плану роботи на період пед. практики. 5. Ознайомлення і складання учбової документації в прикріплених класах для проведення уроків по фізичній культурі. 6. Перегляд уроків по фізичній культурі в прикріплених класах (молодші, середні, старші класи), що проводяться вчителями фізичної культури. 7. Прикріплення класу для проведення виховної роботи в посаді класного керівника і складання плану виховної роботи. 8. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі. 9. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 2-й тиждень 1. Бесіда з лікарем школи. Знайомство з роботою Наради колективу фізичної культури школи і іншими громадськими організаціями. 2. Вивчення учнів в прикріплених класах (стан здоров'я, фізична підготовленість, успішність, суспільне життя). 3. Самостійне проведення частин уроку фізичної культури в прикріплених класах. 4. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку. 5. Проведення хронометражу. Визначення загальної і моторної щільності уроку. 6. Визначення фізіологічної кривої уроку за даними пульсометрії. 7. Проведення ігор і фізичних вправ на перервах. 8. Участь в позакласній роботі по фізичній культурі в школі. 9. Виховна робота в прикріпленому класі за завданням класного керівника. 10. Проведення досліджень по темам курсових (магістерських) робіт. 11. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі і робочого плану для секції по виду спорту. 12. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 3-й тиждень 1. Самостійне проведення уроків з фізичної культури в прикріплених класах (на оцінку). 2. Самостійна робота по фізичній культурі в школі. 3. Підготовка і проведення змагань. 4. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку. 5. Проведення хронометражу. Визначення загальної і моторної щільності уроку. 6. Визначення фізіологічної кривої уроку за даними пульсометрії. 7. Проведення ігор і фізичних вправ на перервах. 8. Виховна робота в прикріпленому класі за завданням класного керівника. 9. Проведення презентації про ваше навчання в КПУ. 10. Проведення досліджень по темам курсових (магістерських) робіт, гігієні і лікарському контролі. 11. Підготовка конспектів уроків по фізичній культурі і матеріалів для секції по виду спорту. 12. Заповнення журналу практиканта. 13. Підготовка всіх матеріалів для захисту. 14. Підготовка презентації про проходження педагогічної практики на підсумкову науково-практичну конференцію. 15. Здача індивідуального звіту і захист педагогічної практики в групах. Вивчення учнів прикріпленого класу: Ознайомлення зі станом здоров'я, фізичний розвиток, фізична підготовленість, загальна успішність. Відвідування уроків з інших предметів в прикріплених класах; спостереження за учнями на уроках. Робота з профорієнтації, включаючи спортивну. Складання навчальної документації на чверть у прикріплених класах. Підготовка і проведення уроків фізичної культури в прикріплених класах (I − IV) Додаткові заняття з тими, що відстають і вчаться в спеціальній медичній групі. Ведення облікової документації (повсякденні записи, поточний облік успішності). Робота з ремонту і зберігання наявного навчального устаткування і інвентарю. Поліпшення навчального процесу з фізичної культури та оформлення документації. Участь у роботі методичного об'єднання вчителів району, міста. Участь у фізкультурних заходах (фізкульт-мінутках, фізкульт-паузах, іграх і вправах на перервах, гімнастиці до занять) і в повсякденній роботі школи з формування постави. Позакласна робота – поради колективу фізкультури школи. Організація роботи спортивних секцій. Допомога вчителеві фізичної культури в підготовці суспільного активу (суспільних інструкторів, фізоргів, помічників) і робота з ними. Підготовка суддів по спорту. Підготовка суспільних інструкторів. Організація і проведення внутрішньо шкільних змагань (по одному виду спорту) за вказівкою методиста або вчителя фізичної культури. Участь у створенні “Куточка фізичної культури”, підготовці шкільних збірних команд, промовцях в районних (міських) змаганнях, товариських зустрічах. Допомога класному керівникові в його виховній роботі. Підготовка презентації і по одному з розділів педагогічної практики в школі для участі в науково-практичній конференції за підсумками педагогічної практики студентів ІІІ курсу. Читайте також:
|
||||||||
|