МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В процесі педагогічної практикиМіністерство науки і освіти України Криворізький державний педагогічний університет Кафедра педагогіки МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ІV-V КУРСІВ Кривий Ріг Методичні рекомендації щодо проведення педагогічної практики студентів IV-V курсів – Кривий Ріг: КДПУ, 2007. - 73 с. Укладачі: Кондрашова Л.В. д.пед.н., проф., зав. каф. педагогіки, проректор з наукової роботи Білоус О.С. к.пед.н., доцент Бешевец Л.В. к.пед.н., доцент
Рецензенти:
Григоренко Л.В. к.пед.н., доцент Щербина С.М. к.пед.н., доцент Затверджено засіданням кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету (протокол №1 від 29.08.2007р.) І. Вступ
В системі професійної підготовки вчительських кадрів важлива роль належить педагогічній практиці. Вона поєднує теоретичні знання майбутніх вчителів з їх роботою в навчально-виховному закладі, озброює студентів первинним досвідом педагогічної діяльності. Задачі педагогічної практики: 1) поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих студентами у ВНЗ, їх застосування в рішенні конкретних педагогічних задач; 2) формування у майбутніх вчителів педагогічних умінь і навичок роботи з колективом дітей і підлітків; 3) розвиток у студентів професійно значущих якостей особистості. 4) виховання у студентів стійкого інтересу і любові до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті, вироблення творчого і дослідницького підходу до педагогічної діяльності. В процесі педагогічної практики студенти оволодівають уміннями: -вивчати особистість школяра і колективу учнів з метою діагностики і проектування їх розвитку і виховання; - визначати конкретні навчально-виховні задачі, виходячи з цілей виховання з урахуванням вікових і індивідуальних відмінностей учнів та соціально-психологічних особливостей колективу; - здійснювати перспективне і поточне планування педагогічної діяльності; - використовувати різноманітні форми, методи, засоби і прийоми для керівництва навчально-пізнавальною діяльністю учня; - проводити виховну роботу з школярами і спрямовувати процес їх самовиховання; - аналізувати і узагальнювати педагогічний досвід, організовувати дослідно-експериментальну роботу. Педагогічна практика проводиться на IV і V курсах в умовах максимального наближення до реальних умов майбутньої професійної діяльності студентів. Її мета – підготовка студентів до виконання функцій учителя-предметника і класного керівника. Основною базою проведення практики є загальноосвітні школи, ліцеї, гімназії.
Читайте також:
|
||||||||
|