Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В процесі педагогічної практики

Міністерство науки і освіти України

Криворізький державний педагогічний університет

Кафедра педагогіки

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ІV-V КУРСІВ

Кривий Ріг

Методичні рекомендації щодо проведення педагогічної практики студентів IV-V курсів – Кривий Ріг: КДПУ, 2007. - 73 с.

Укладачі:

Кондрашова Л.В. д.пед.н., проф., зав. каф. педагогіки,

проректор з наукової роботи

Білоус О.С. к.пед.н., доцент

Бешевец Л.В. к.пед.н., доцент

 

Рецензенти:

 

Григоренко Л.В. к.пед.н., доцент

Щербина С.М. к.пед.н., доцент

Затверджено засіданням кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету

(протокол №1 від 29.08.2007р.)

І. Вступ

 

В системі професійної підготовки вчительських кадрів важлива роль належить педагогічній практиці. Вона поєднує теоретичні знання майбутніх вчителів з їх роботою в навчально-виховному закладі, озброює студентів первинним досвідом педагогічної діяльності.

Задачі педагогічної практики:

1) поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих студентами у ВНЗ, їх застосування в рішенні конкретних педагогічних задач;

2) формування у майбутніх вчителів педагогічних умінь і навичок роботи з колективом дітей і підлітків;

3) розвиток у студентів професійно значущих якостей особистості.

4) виховання у студентів стійкого інтересу і любові до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті, вироблення творчого і дослідницького підходу до педагогічної діяльності.

В процесі педагогічної практики

студенти оволодівають уміннями:

-вивчати особистість школяра і колективу учнів з метою діагностики і проектування їх розвитку і виховання;

- визначати конкретні навчально-виховні задачі, виходячи з цілей виховання з урахуванням вікових і індивідуальних відмінностей учнів та соціально-психологічних особливостей колективу;

- здійснювати перспективне і поточне планування педагогічної діяльності;

- використовувати різноманітні форми, методи, засоби і прийоми для керівництва навчально-пізнавальною діяльністю учня;

- проводити виховну роботу з школярами і спрямовувати процес їх самовиховання;

- аналізувати і узагальнювати педагогічний досвід, організовувати дослідно-експериментальну роботу.

Педагогічна практика проводиться на IV і V курсах в умовах максимального наближення до реальних умов майбутньої професійної діяльності студентів. Її мета – підготовка студентів до виконання функцій учителя-предметника і класного керівника. Основною базою проведення практики є загальноосвітні школи, ліцеї, гімназії.

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  4. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  5. Автоматизація виробничих процесів
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  7. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  8. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  9. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  10. Аналіз процесів самоорганізації підприємства в контексті його стратегічного розвитку
  11. Аналіз трудових процесів і затрат робочого часу
  12. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.




Переглядів: 821

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІІ. Зміст і програма педагогічної практики студентів передостаннього курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.