Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В процесі педагогічної практики

Міністерство науки і освіти України

Криворізький державний педагогічний університет

Кафедра педагогіки

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ІV-V КУРСІВ

Кривий Ріг

Методичні рекомендації щодо проведення педагогічної практики студентів IV-V курсів – Кривий Ріг: КДПУ, 2007. - 73 с.

Укладачі:

Кондрашова Л.В. д.пед.н., проф., зав. каф. педагогіки,

проректор з наукової роботи

Білоус О.С. к.пед.н., доцент

Бешевец Л.В. к.пед.н., доцент

 

Рецензенти:

 

Григоренко Л.В. к.пед.н., доцент

Щербина С.М. к.пед.н., доцент

Затверджено засіданням кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету

(протокол №1 від 29.08.2007р.)

І. Вступ

 

В системі професійної підготовки вчительських кадрів важлива роль належить педагогічній практиці. Вона поєднує теоретичні знання майбутніх вчителів з їх роботою в навчально-виховному закладі, озброює студентів первинним досвідом педагогічної діяльності.

Задачі педагогічної практики:

1) поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих студентами у ВНЗ, їх застосування в рішенні конкретних педагогічних задач;

2) формування у майбутніх вчителів педагогічних умінь і навичок роботи з колективом дітей і підлітків;

3) розвиток у студентів професійно значущих якостей особистості.

4) виховання у студентів стійкого інтересу і любові до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті, вироблення творчого і дослідницького підходу до педагогічної діяльності.

В процесі педагогічної практики

студенти оволодівають уміннями:

-вивчати особистість школяра і колективу учнів з метою діагностики і проектування їх розвитку і виховання;

- визначати конкретні навчально-виховні задачі, виходячи з цілей виховання з урахуванням вікових і індивідуальних відмінностей учнів та соціально-психологічних особливостей колективу;

- здійснювати перспективне і поточне планування педагогічної діяльності;

- використовувати різноманітні форми, методи, засоби і прийоми для керівництва навчально-пізнавальною діяльністю учня;

- проводити виховну роботу з школярами і спрямовувати процес їх самовиховання;

- аналізувати і узагальнювати педагогічний досвід, організовувати дослідно-експериментальну роботу.

Педагогічна практика проводиться на IV і V курсах в умовах максимального наближення до реальних умов майбутньої професійної діяльності студентів. Її мета – підготовка студентів до виконання функцій учителя-предметника і класного керівника. Основною базою проведення практики є загальноосвітні школи, ліцеї, гімназії.

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  4. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  5. Автоматизація виробничих процесів
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  7. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  8. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  9. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  10. Аналіз процесів самоорганізації підприємства в контексті його стратегічного розвитку
  11. Аналіз трудових процесів і затрат робочого часу
  12. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІІ. Зміст і програма педагогічної практики студентів передостаннього курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.