Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Зміст і програма педагогічної практики студентів передостаннього курсу

На передостанньому курсі студенти проходять практику, в V-VIII класах (11-14 років). За своїм змістом практика студентів IV курсу в основному спрямована на поглиблене вивчення спеціальних методик, педагогіки і психології, методики виховної роботи, формування умінь і навичок застосування отриманих знань в практичній діяльності вчителя-предметника, класного керівника.

Обов'язки студентів-практикантів IV курсу:

1. Студенти проходять педпрактику в 5-8 класах міських і сільських загальноосвітніх шкіл, ліцеїв гімназій.

2. Практикант дотримується правил внутрішнього розпорядку школи, виконує розпорядження адміністрації і керівників практики, перебуває в школі щодня не менше 6 годин, виконує обов'язки класного керівника, стає для учнів зразком організованості, дисциплінованості, ввічливості працьовитості.

3. На період практики один із студентів, працюючих в даней школі, призначається старостою групи. До обов'язків старости входить облік відвідування студентами школи, складання графіка проведення залікових виховних заходів, затвердження його у методиста, повідомлення про консультації методистів кафедр.

4. Студент-практикант ретельно готується до кожного уроку і проведення різноманітних позакласних заходів, проводить не менше 8-10 уроків за фахом.

5. Проводить індивідуальні бесіди з батьками, відвідує сім’ї школярів; бере участь у підготовці і проведенні батьківських конференцій, зборів, клубних занять за інтересами.

6. Студент-практикант оформляє звітну документацію і надає її на перевірку методистам кафедр, груповому керівнику за 3 дні до закінчення практики.

7. У разі невиконання вимог, поставлених перед практикантом, він може бути усунений від проходження практики.

8. Студенту, усуненому від практики або в разі отримання за неї незадовільної оцінки з дозволу ради факультету призначається повторне проходження практики, без відриву від навчальних
занять в університеті.

 

Під час практики студенти IV курсу повинні набути наступних умінь і навичок:

- самостійно вивчати досвід роботи вчителів-предметників, класних керівників 5-8 класів;

- правильно визначати типи уроків з теми і їх організаційну структуру залежно від цілі, змісту матеріалу, вікових особливостей учнів;

- планувати свою діяльність; розробляти конспекти уроків з урахуванням сучасних вимог, вікових і індивідуальних особливостей школярів;

- педагогічно правильно обирати форми, методи і засоби проведення уроку, відповідно до дидактичних принципів навчання, віку учнів і конкретних умов; стимулювати інтерес і активність учнів до засвоєння знань;

- здійснювати організацію позакласної і позашкільної виховної роботи; намічати перспективи спільної діяльності; визначати місце і роль даного виду діяльності в системі виховної роботи; знаходити шляхи досягнення мети; розподіляти обов'язки між учнями з урахуванням їх індивідуальних особливостей;

- вивчати психолого-педагогічні особливості особистості учня; складати психолого-педагогічну характеристику на учня; проводити індивідуальну роботу;

- працювати з активом класу; підтримувати контакт з колективом учнів; дотримуватись педагогічного такту у взаємостосунках з учнями, батьками, вчителями.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. III. Програма
  6. III. Програма
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В процесі педагогічної практики | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.