МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ. Зміст і програма педагогічної практики студентів передостаннього курсуНа передостанньому курсі студенти проходять практику, в V-VIII класах (11-14 років). За своїм змістом практика студентів IV курсу в основному спрямована на поглиблене вивчення спеціальних методик, педагогіки і психології, методики виховної роботи, формування умінь і навичок застосування отриманих знань в практичній діяльності вчителя-предметника, класного керівника. Обов'язки студентів-практикантів IV курсу: 1. Студенти проходять педпрактику в 5-8 класах міських і сільських загальноосвітніх шкіл, ліцеїв гімназій. 2. Практикант дотримується правил внутрішнього розпорядку школи, виконує розпорядження адміністрації і керівників практики, перебуває в школі щодня не менше 6 годин, виконує обов'язки класного керівника, стає для учнів зразком організованості, дисциплінованості, ввічливості працьовитості. 3. На період практики один із студентів, працюючих в даней школі, призначається старостою групи. До обов'язків старости входить облік відвідування студентами школи, складання графіка проведення залікових виховних заходів, затвердження його у методиста, повідомлення про консультації методистів кафедр. 4. Студент-практикант ретельно готується до кожного уроку і проведення різноманітних позакласних заходів, проводить не менше 8-10 уроків за фахом. 5. Проводить індивідуальні бесіди з батьками, відвідує сім’ї школярів; бере участь у підготовці і проведенні батьківських конференцій, зборів, клубних занять за інтересами. 6. Студент-практикант оформляє звітну документацію і надає її на перевірку методистам кафедр, груповому керівнику за 3 дні до закінчення практики. 7. У разі невиконання вимог, поставлених перед практикантом, він може бути усунений від проходження практики. 8. Студенту, усуненому від практики або в разі отримання за неї незадовільної оцінки з дозволу ради факультету призначається повторне проходження практики, без відриву від навчальних
Під час практики студенти IV курсу повинні набути наступних умінь і навичок: - самостійно вивчати досвід роботи вчителів-предметників, класних керівників 5-8 класів; - правильно визначати типи уроків з теми і їх організаційну структуру залежно від цілі, змісту матеріалу, вікових особливостей учнів; - планувати свою діяльність; розробляти конспекти уроків з урахуванням сучасних вимог, вікових і індивідуальних особливостей школярів; - педагогічно правильно обирати форми, методи і засоби проведення уроку, відповідно до дидактичних принципів навчання, віку учнів і конкретних умов; стимулювати інтерес і активність учнів до засвоєння знань; - здійснювати організацію позакласної і позашкільної виховної роботи; намічати перспективи спільної діяльності; визначати місце і роль даного виду діяльності в системі виховної роботи; знаходити шляхи досягнення мети; розподіляти обов'язки між учнями з урахуванням їх індивідуальних особливостей; - вивчати психолого-педагогічні особливості особистості учня; складати психолого-педагогічну характеристику на учня; проводити індивідуальну роботу; - працювати з активом класу; підтримувати контакт з колективом учнів; дотримуватись педагогічного такту у взаємостосунках з учнями, батьками, вчителями.
Читайте також:
|
||||||||
|