МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В школі спортивні змагання проводяться командні та особисто-командні.Командні змагання - це змагання між командами класів, між ланками без виявлення особистих результатів учасників. Особисто-командні змагання - це змагання, в результаті яких виявляються командні та особисті результати учасників. Цей вид змагань є найбільш поширеним. Особисті результати в таких змаганнях визначаються цифровими показниками учасників залежно від виду змагань. Командні результати визначаються різними способами, з яких один обов'язково вказується в положенні про змагання. Найбільш простим способом підведення підсумків командних змагань є визначення командних місць по сумі зайнятих особистих місць. Вважається, що перше місце команді зараховується одне очко, за друге - два очки, за п'яте - п'ять і т.д. Сума місць, зайнятих заліковими учасниками, дає показник команди. Чим менше очок у команди, тим краще місце займає ця команда. Місце команди може визначатися також за сумою показаних результатів. У цьому випадку цифрові показники залікових учасників команди складаються, і отримана сума вважається результатом даної команди. В одних випадках менший показник буде кращим результатом (наприклад, у змаганнях з лиж або бігу), в інших, навпаки, великий показник буде кращим результатом (наприклад, у стрибках, метанні, в змаганнях з гімнастики). Змагання з лиж та легкої атлетики можуть бути підсумовані і по очкової системі. У цьому випадку за кожен особистий результат залікового учасника команді зараховується відповідну кількість очок (по таблиці), сума яких є загальним показником для всієї команди. Чим більше очок, тим вище місце команди. Змагання з ігор проводяться одним з двох способів: «з вибуванням» чи «за коловою системою». Спосіб «з вибуванням» полягає в тому, що команда, що програла вибуває з подальших змагань після одного або двох поразок (в залежності від положення про змагання). Тут велике значення має результат жеребкування, що визначає, яка команда з якою грає. При проведенні змагань цим способом результати фіксується за наступною схемою: 1 - 3А 5 - 4А 2 - 4Б 6 - 4Г 3 - 4В 7 - 3В 4 - 3Б 8 - 4Д Якщо кількість команд непарне, то ще до жеребкування встановлюється, які номери вступлять у гру не з першого, а з другого кола. Зазвичай домовляються про те, щоб такими номерами були останні або перші. Спосіб «з вибуванням» має ту перевагу, що для проведення змагання потрібно менше часу навіть при великій кількості команд (або учасників). На цей спосіб має і великі недоліки. Тут не всі учасники зустрічаються один з одним і можливі випадкові перемоги або поразки. Круговий спосіб проведення змагань є протилежним вказаною вище способом «з вибуванням«. У ньому всі учасники (команди) зустрічаються один з одним, і результати змагань вже не можуть носити випадковий характер. Однак часу для таких змагань потрібно незрівнянно більше. При цьому способі теж проводиться жеребкування, що визначає, під яким номером буде грати команда. Порядок зустрічей за коловою системою визначається за допомогою таблиці. Наприклад, якщо треба залишити таблицю для восьми команд, то в рядок на деякій відстані один від одного пишуться номера першої половини беруть участь команд: 1 2 3 4 Потім на цій сходинці зліва направо між написаними цифрами пишуться номера другої половини беруть участь команд, починаючи з більшого. Виходять пари цифр, що становлять порядок зустрічей у перший день змагань: 1-й день 1-8, 2-7, 3-6, 4-5. Далі таблиця складається так. Цифра 8 в усі наступні дні повинна скласти першу пару з останньою цифрою попереднього дня (рядки). При цьому цифра 8 ставиться то першою, то другий. Другу пару становить дві передостанні цифри попереднього дня, третю пару - дві наступні цифри і т.д. Таким чином визначиться порядок зустрічей в подальші дні: 2-й день 8-5, 6-4, 7-3, 1-2. 3-й день 2-8, 3-1, 4-7, 5-6. 4-й день 8-6, 7-5, 1-4, 2-3. 5-й день 3-8, 4-2, 5-1, 6-7. 6-й день 8-7, 1-6, 2-5, 3-4. 7-й день 4-8, 5-3, 6-2, 7-1 Якщо кількість команд непарне, то тоді команда, якій при парній кількості довелося б змагатися з командою під найбільшим номером, буде в цей день вільна від гри. Результати заносяться в наступну таблицю:
Умовні позначення: виграш - 2 очки, програш - 1 очко, неявка - 0. Примітка. У тих видах, в яких можливий нічийний результат (шахи, шашки, містечка, лапта та ін..), може бути застосований наступний залік: виграш - 3 очка, нічия - 1,5 очка, програш - 1 очко, неявка -0 Результати змагання оголошуються в кожному класі, а протоколи вивішуються на видному місці в школі. Важлива роль у підготовці та проведення спортивних змагань належить шкільному лікаря. Він проводить медичний огляд всіх учасників, дає дозвіл або не допускає їх до змагань, перевіряє хід підготовки до змагань, відвідує тренувальні заняття, обов'язково присутній на змаганнях, організовує медичний пункт для подання першої допомоги, перевіряє санітарну придатність місць змагань. Рішення лікаря по всіх спеціальних питань є обов'язковими як для оргкомітету, так і для суддівської колегії. При відсутності лікаря на змаганнях має чергувати медична сестра. Кожне змагання, що проводиться школою, починається з урочистої частини: побудова і парад учасників, привітання директора школи, підйом прапора. Закінчуються змагання також організовано, і виробляється спуск прапора змагань. Підсумки проведених змагань оформляються у бюлетенях і робляться надбанням всіх учнів школи. Урочисте підведення підсумків та видача призів і грамот проводяться відразу після змагань або на урочистій лінійці. Призи та грамоти видаються директором школи. Фізкультурні свята в початковій школі.Фізкультурні свята в школі проводяться як традиційні заходи, в організації і проведенні яких беруть участь вчителі, колектив фізичної культури, батьки. Проводяться свята у вихідні або канікулярні дні, до участі в них слід залучати всіх школярів. У програму зимових свят включаються лижні прогулянки, катання на санках і на ковзанах, найпростіші змагання з лиж, санок, ковзанів, показові виступи фігуристів, зустріч з майстрами зимових видів спорту. У весняні канікули слід проводити гімнастичний свято, в програму якого включаються виступи з вільними вправами і піраміди, гімнастичні змагання, показові виступи гімнастів - майстрів спорту і першорозрядників, масові ігри, спортивні атракціони. Восени і навесні свята проводяться на відкритому повітрі - на стадіоні, спортмайданчику, на лісовій галявині. Фізкультурні заходи в режимі дня. Вони називаються так тому, що входять в щоденний розпорядок дня і в тій чи іншій мірі обов'язкові для всіх хлопців. До них відносяться ранкова гімнастика, сонячні та повітряні ванни, купання. Загонова фізкультурна робота. Сюди входять ланкові і загонові фізкультурні заняття, збори загонів з фізкультурної тематикою, прогулянки, екскурсії походи, ігри на місцевості. Масова спортивна робота.Сюди входять спортивні ігри загону «Старти надії« (спортивні конкурси, змагання з різних видів спорту, рухливі та спортивні ігри), змагання з багатоборства, турніри з настільного тенісу, бадмінтону, містечками, шахів, шашок, товариські зустрічі, спартакіади. Навчально-тренувальні заняття гуртків (секцій), команд з різних видів спорту. У період літніх канікул діти, які займаються в ДЮСШ і в шкільних секціях, нерідко повинні тимчасово переривати заняття. Під керівництвом інструктора з фізичної культури, для них організують команди, гуртки, в які, безсумнівно, можуть увійти і фізично підготовлені хлопці. Суспільно корисні форми праці. Більшість таборів виїжджають щорічно на одне і теж місце. З роками такі табори мають можливість підготувати комплекс спортивні майданчиків, споруд, спортивний інвентар. Багато доводиться робити самим школярам. І в тому, що вони беруть участь у будівництві та розмітці майданчиків, ремонті інвентарю, є незаперечна користь. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|