МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЕЛЕКТРОРАДІОМОНТАЖНА ПРАКТИКАОлійник О.М.
Методичні вказівки та завдання щодо проходження навчальної практики
Первомайськ, 2014 ББК 32.84 О 54
Автор: О.М. Олійник- викладач Первомайського коледжу НУК імені адмірала Макарова Рецензент: І.А. Капура к.т.н., старший викладач кафедри теплоенергетики та технології машинобудування ППІ НУК імені адмірала Макарова. Адабір А.А. викладач української мови Розглянуто та ухвалено цикловою комісією природничо – наукових дисциплін ПК НУК імені адмірала Макарова Протокол № 4 від 18.12 2013 р. Рекомендовано до друку навчально – методичною радою Первомайського коледжу НУК імені адмірала Макарова Протокол № від __________р. Методичні вказівки мають на меті закріплення і поглиблення знань, отриманих при вивченні дисципліни "Електрорадіовимірювання", "Теорія електричних та магнітних кіл" придбання практичного досвіду, розвиток професійних навичок у роботі з електрорадіомонтажними приладами. Електрорадіомонтажна практика входить до складу практики за профілем спеціальності Має мету дати студентам основні знання про електромонтаж, монтажний інструмент і технологічну документацію. У процесі проходження практики студенти набувають навички роботи з монтажним інструментом і пристосуванням, контролю, підготовки та монтажу радіоелементів на печатній платі, провідного й загального монтажу радіоелектронної апаратури.
Форма навчання: денна.
Олійник О.М. Методичні вказівки та завдання щодо проходження навчальної практики – Первомайськ, 2014 – 139с.
© Олійник О.М., 2014 © ПК НУК ім. адм. Макарова 2014
ЗМІСТ
ВСТУП Сучасний розвиток техніки в усіх галузях народного господарства багато в чому обумовлено значним поліпшенням якості радіоапаратури, підвищенням її надійності і довговічності. Перехід від ручного виготовлення радіоапаратури у вигляді моноблока до об'ємно – блокового і функціонально – вузлового в значній мірі підвищує вимоги як до конструкції окремих елементів, радіоапаратів, комплексів і схем, так і до техніки їх монтажу. Застосування модульних і мікромодульних конструкцій радіоапаратури, інтегральних схем, що характеризує сучасний рівень технологічних процесів виготовлення радіоапаратури, зумовлює високу професійну підготовку монтажників, необхідність суворого дотримання ними спеціальних правил, для забезпечення встановленої якості виробу. Широке застосування різних матеріалів – чорних, кольорових, дорогоцінних металів і їх сплавів, кераміки та скла, пластмас, клеїв, напівпровідникових матеріалів , а також уніфікованих функціональних вузлів (резисторів, конденсаторів, реле, напівпровідникових приладів, елементів логічних схем ЕОМ і т. д.) вимагає знань експлуатаційних даних і параметрів цих матеріалів і вузлів, техніки і технології монтажу. Мініатюризація радіоапаратури визначила появу нових технологічних процесів, таких як мікропайка, мікрозварювання, багатошаровий друкований монтаж, мікрофотолітографія та ін. Виконання монтажно – складальних робіт під мікроскопом вимагає від виконавця чітких професійних навичок, високої точності самоконтролю і безумовного дотримання технічних вимог на операцію. Складально – монтажні роботи у виробництві радіоапаратури, як правило, становлять 50 % загальної трудомісткості її виготовлення. Вдосконалення цих робіт та підвищення їх якості – значний резерв зростання продуктивності праці. Методичні вказівки містять основні відомості щодо організації робочого місця монтажника, короткі відомості про найбільш поширені електрорадіоматеріали, деталі і складальні одиниці. Практика для отримання первинних професійних навичок (навчальна) – складова частина комплексної програми підготовки студентів до їх виробничої (професійної) діяльності техніка. Завданнями навчальної практики є отримання первинних професійних умінь і навичок, підготовка студентів до усвідомленого і поглибленого вивчення загально професійних і спеціальних дисциплін, прищеплення їм практичних професійних умінь і навичок з обраної спеціальності. Цілями навчальної практики є: - Прищеплення студентам навичок за основними видами електрорадіомонтажних робіт; - підготовка студентів до вивчення спеціальних дисциплін; - виховання у студентів почуття відповідальності за результати своєї роботи; - прищеплення студентам первинних навичок виконання обов'язків відповідального за техніку безпеки, стан устаткування, чистоту і порядок на робочому місці, навчити студентів основним правилам техніки безпеки; - формування у студентів виробничої культури праці, дбайливого ставлення до робочого часу, дотримання вимог охорони праці, протипожежного захисту та виробничої санітарії. Задачами навчальної практики є: - Підготовка студентів до усвідомленого і поглибленого вивчення загально професійних і спеціальних дисциплін; - формування у студентів умінь і навичок у виконанні різних робіт; - забезпечення зв'язку практики з теоретичним навчанням
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|