Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкурси метальників.

"Влуч у коло". Метання м'ячів, шишок, камінчиків зі встановленої відстані в щит з намальованими концентричними кругами. У центральному крузі позначена цифра 5, у наступних колах 4, 3, 2, 1. Учасникові нараховуються бали залежно від того, в яке коло він попав. Перемагає той, хто з трьох кидків набере більше балів.

"Влуч в отвір". Метання тенісного м'яча у фанерний щит з круглим отвором діаметром 30-40 см. Перемагає той, хто зуміє з 5 спроб з відстані 6, 8, 10 м попасти в отвір найбільшу кількість разів.

"М'яч у польоті". Кидки набивного м'яча на дальність двома руками:

а) знизу вперед; б) через голову назад; в) із-за голови вперед. Вага м'яча: для дівчаток − 1 кг, для хлопчиків − 2 кг Перемагає той, хто показав найкращій результат у сумі 2–3 кидків.

"Триборство штовхальників".

І етап. Штовхнути набивний м'яч вагою 1-2 кг від грудей двома руками через планку встановлену в 2 м на висоті 2,5 м.

ІІ етап. З в. п. ноги нарізно стоячи обличчям у бік штовхання, штовхнути м'яч однією рукою.

ІІІ етап. Те саме, але стоячи боком до напряму штовхання. Перемагає учасник, що показав найгарніший результат у сумі трьох етапів.

 

 

Приклад оформлення плану-конспекту уроку

План-конспект уроку з рухливих ігор для школярів 1 класу.

Завдання уроку: 1. Розвивати приткість, стрибучість і спритність у грі.

2. Розучити гру "Стрибки по смужках".

Місце проведення − спортивний зал.

Інвентар − 4 гімнастичні лаи.

Зміст Дозування Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина Шикування, повідомлення завдань уроку Гра: "Заборонений рух" А. Вправи в русі 1 вправа. Ходьба із зміною положення рук: 1 − ходьба на носках, руки на поясі; 2 − руки в сторони; 3 − ходьба на шкарпетках, руки вгору; 4 − ходьба звичайна, руки вперед. 2 вправа. В. п. − руки на пояс: 1 − руки до плечей, 2 − руки в сторони, 3 − руки вгору, 4 − в. п. 3 вправа. В. п . − те саме: 1 − крок лівої, нахил вліво; 2 − крок управо, нахил управо. 4 вправа. В. п. − те саме: 1 − руки в сторони; 2 − руки вперед; 3 − руки в сторони; 4 − в. п. Б. Вправи на місці. 5 вправа. В. п. − о. с.: 1 − упор сівши; 2 − упор зігнувшись; 3 – упор сівши; 4 − в. п. 6 вправа. В. п. − о. с.: 1 − упор сівши; права вбік на п'яту; 2 − упор сівши; 3 − ліва вбік на п'яту; 4 − в. п. 7 вправа. В. п. − руки на поясі: 1 − нахил тулуба вліво; 2 − в. п.; 3 − нахил тулуба управо; 4 − в. п. 8 вправа. В. п. − о. с.: 1 − руки вгору; нахил назад; 2 − нахил вперед; 3 − упор сівши; 4 − в. п. Основна частина. 1. Гра "Лисиця та кури".     2. Гра "Стрибки по смужках".     3. Гра "Через купину й пеньочки"   Завершальна частина Гра "Совушка".     Шикування й ходьба по залу, організований відхід із залу. 9 хв 1 хв   1 хв   хв 2 р.     2 р.     4 р.     6 р.   2 р.     4 р.     2 р.     2 р.     27 хв 10 хв     20 хв     7 хв   8 хв 5 хв     3 хв   Заборонений рух "руки в сторони".   у колоні поодинці, дистанція два кроки, стежити за поставою     рахувати і показувати весь час   рахувати повільно     стежити за поставою   вишикуватися в колону по 4.   рахувати повільно     плечі не повертати     рахувати повільно   звернути увагу тих, хто грає на правильне відштовхування і приземлення, виховувати дружні взаємини між тими, хто грає перешикувати тих, хто грає у 3-4 колони, вишикувати на лінії старту, пояснити правила гри повторити речетативів і правила гри.   після команди "Ніч!" діти приймають пози лісових звіряток під музику або під рахунок, домагаючись ритмічної ходьби.

План-конспект уроку з легкої атлетики для школярів 3-х класів.

Завдання уроку: 1. Учити техніці метання малого м'яча з в. п. стоячи боком.

2. Учити техніці високого старту в бігу на короткі дистанції.

3. Учити стрибку в кроці з приземленням на обидві ноги.

Місце проведення – спортивний майданчик.

Інвентар – малі м'ячі, лопата, граблі.

Зміст Дозування Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку. Повороти: направо, наліво, довкруги. Ходьба: звичайна, широким кроком, повільний біг, ходьба з перешикування у колону по два. Вправи в парах 1 вправа. В. п. − стоячи лицем один до одного, взятися за руки; 1, 2, 3, − встаючи на носки, руки через сторони вгору; 4 − в. п. 2 вправа. В. п. − стоячи один перед одним, на відстані кроку, ноги нарізно, руки покласти на плечі сусідові: почергові нахили в одну і іншу сторону. 3 вправа. В. п. − стоячи один перед одним на відстані кроку, ноги нарізно, руки на плечі один одному: пружинячі нахили. 4 вправа. В. п. − стоячи однойменним боком один до одного на одній нозі, руку на плече сусіда: розмахування вільною ногою вперед і назад. 5 вправа. В. п. − один перед одним, узятися за руки й сісти: ходьба в присіді вперед, назад і в сторони. 6 вправа. В. п. − руки на плечі сусідові: підскоки, розводити ноги. 7 вправа. Прискорення. Основна частина. 1. Метання малого м'яча: а) кидки м'яча; стоячи обличчям у бік кидка; б) те саме, стоячи боком у напрямі метання. 2. Біг на короткі дистанції: а) виконання команд: "на старт!", "увага!", "марш!"; б) біг з високого старту по сигналу; в) біг із старту, звертаючи увагу на нахил.   3. Стрибок в довжину з розгону: а) стрибок в кроці, штовхаючись з піднесення; б) стрибок через перешкоду і зістрибування на піднесення; в) стрибок в довжину з середнього розгону з приземленням на обидві ноги. Завершальна частина. Повільний біг, ходьба з перестроюванням в круг. Вправа на розслаблення: 1 − руки вгору, потім розслабити кисті, передпліччя, тіло. Підведення підсумків уроку. Завдання додому: стрибки із скакалкою. 10 хв 2 хв   1 хв     6−8 р.   4−6 р.     10−12 р.   10−12 р.   1 хв     1 хв   3−4 р. 30 хв 4−6 р.   10 хв   10 хв     5 хв 1 хв   4−6 р.     3 * 2 хв   Повороти робити по розділеннях, звернути увагу на поставу     Тулуб прямий, руки вгору − напружені, вниз − розслаблені   Рахувати повільно     Нахили робити як можна глибше     Тіло пряме, махова нога вільна     Кроки робити невеликі     Перші в парах вважають   Бігти групами   Клас розділити на шеренги, метати по черзі шеренгами   Оцінити правильність положень на старті, команду дати свистком, при бігу з нахилом використовувати жердину. Трамплін, гімнастичний місток, натягнута гумка або планка     Виконати із закритими очима   Оцінити учнів

 

План-конспект уроку з гімнастики для школярів 4 класів.

Завдання уроку: 1. Учити техніці приземлення в опорному стрибку.

2. Учити захвату каната ногами при лазінні в 3 прийоми.

3. Закріпити техніку перекиду вперед в акробатиці.

Місце проведення − спортзал.

Інвентар: канат, кінь (козел), гімнастичні палиці по кількість учнів.

Вміст Дозування Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина Шикування, рапорт, завдання уроку. Стройові вправи: стрій, колони, дистанції. Повороти направо і наліво по розділеннях.   Ходьба: звичайним кроком, на носках, руки за голову, у напівприсід, руки в сторони. Біг, ходьба, перешикування в колону по чотири. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики 1 вправа. В. п. − о. с.; 1 − 2 руки вгору − назовні, праву назад на носок, потягнутися (вдих); 3 − 4 в. п. (видих). 2 вправа. В. п. − широка стійка, руки на поясі; 1 − 3 − згинаючи ліву, три пружинячі нахили вправо, ліву руку вгору; 4 − в. п. те саме, вліво. 3 вправа. В. п. − о. п. 1 − мах правою убік, руки в сторони; 2 − випад правої, руки схресно перед грудьми з напівнахилом уперед; 3 − торкаючисть правої ноги, стійка на лівій руки в сторони; 4 − в. п.; те саме, в інший бік. 4 вправа. В. п. − упор стоячи на колінах: 1−2 зігнути руки і торкнутися грудьми підлоги, розгинаючи праву ногу і піднімаючи її назад 3−4 − розгинаючи руки у в. п. те саме, піднімаючи ліву ногу. 5 вправа. В. п. − сід ноги нарізно, руки в сторони: 1 − нахил до лівої, праву руку вперед до носка лівої ноги, ліву руку назад; 2 − в. п. 3 − 4 − те саме, до правої. 6 вправа. В. п. − лежачи на спині: 1 − угрупування сидячи (піднімаючи тулуб і згинаючи ноги) 2 − тримати 3 − 4 − в. п.   7 вправа. В. п. − о. с. − руки на поясі: 1 − стрибком праву ногу вперед, ліву назад (у лінію); 2 − стрибком змінити положення ніг; 3 − стрибком ноги нарізно; 4 − стрибком о. с. Основна частина Опорний стрибок: 1. Імітація приземлення: а) з основної стійки − напівприсід, спина пряма, голову тримати прямо; б) з напівприсіда, руки назад − стрибок угору з м'яким приземленням і фіксацією напівприсід − випрямитися, опускаючи руки; в) то саме, з упору сівши; г) те саме, з гімнастичної лавки; д) стрибки в глибину з висоти 60, 80, 100 м з м'яким і точним приземленням на мати.   Лазіння по канату а) захват ногами палиці; б) з вису сидячи, захопити канат ногами (схресний захват); в) з вису сидячи, захват каната ногами і перехід у вис із захватом каната ногами; г) те саме, але згинання й випрямлення рук у висі із захватом каната ногами; д) з вису стоячи на зігнутих руках, захват каната ногами; е) з вису стоячи, тримаючись за канат руками − захват каната ногами. Акробатика а) з упору стоячи ноги нарізно − перекид уперед у сід, ноги нарізно; б) з упору сівши − перекид уперед упритул сівши; в) два перекиди вперед упритул сівши; г) перекиди з різних в. п. (в. п. − о. с.) перекид вперед, ноги схресно, поворот обертом у присід два перекиди вперед − впритул сівши − стрибок угору прогнувшись.   Завершальна частина. Шикування класу. 1. Вправа на перевірку постави.   2. Гра "Швидко будуйся!" 3. 4 кроку звичайних, 4 кроки на місці, 8 на шкарпетках, 8 звичайних кроків. 4. Підведення підсумків уроку. Завдання додому: 1) повторити комплекс уранішньої гімнастики, 2) перевірити поставу, виконавши вправи в стінки. 13 хв   1 хв   2 хв     6−8 р.   6−8 р.     6−8 р.     6−8 р.     4−6 р.     4−6 р.     20–30 р.   28 хв   5−6 р.   4−5 р.   4−5 р. 4−5 р. 8−10 р.     2−3 р.   4−5 р.   3−4 р.   3−4 р.   3−4 р.   2 р.   2 р. 2 − 3 р. 2 р.     4 хв   2−3 р.   2 р.   Для закріплення навичок шикування в колону: використовувати протягом певного часу шикування на три рахунки. Поворот виконувати за виконавчою командою. Виховувати хорошу поставу, з'єднати лопатки, розвівши лікті в сторони.     Вправу виконувати по черзі лівою та правою ногою. Вага тіла на опорній нозі. Стежити, аби рука вгорі була прямою, згинатися має лише нога, різнойменна нахилу.   Мах ногою виконувати вище, фіксувати стійку на одній нозі спочатку і в кінці вправи, не відхилюючи тулуб убік, плечі розвернути.   З опорою руками. Коліно опорної ноги з місця не зрушувати, інша нога пряма, носок відтягнутий.   При нахилі ноги не згинати. У в. п. спину тримати прямо, плечі випрямити.   Групуватися швидко й різко. В угрупуванні притискувати ноги за середину гомілки до грудей, трохи розводити коліна, щоб прибрати голову. Розслаблятися, приймаючи положення лежачи на спині. Стрибати на носках. Дихання рівномірне. Після стрибків перейти на ходьбу по команді: "На місці кроком − марш!"     Виконувати на повній стопі, коліна і носки нарізно. Під час стрибка вгору намагатися витягуватися в "струнку". Лавки поставити уздовж залу і виконувати змінами або фронтально всім класом, зістрибувати на мати. З напівприсіду і упору сівши, стрибки з козла (коня), зістрибувати на мати в накреслений круг, квадрат, із закритими очима.   а) виконати фронтально, всім класом, виконувати щільне угрупування; б) швидко захопити руками коліна (групування); в) перекиди виконувати швидко на 2 рахунки: стоячи, з кроку, з випаду, з стрибка; г) уміти злитно виконувати вправу.     а) роздати дітям палиці і сидячи на лавах (палиця на підлозі вертикально між ногами), учити захвату; б) на лаві, козлі, стільці, коні утримувати канат стопами й гомілками; в) сидячи на коні, козлі, лаві, стільці; г) уміти швидко та правильно захоплювати канат і притискувати його ступнями.     Встати в гімнастичної стінки, стосуючись її потилицею, лопатками, сідницями, гомілкою.   Ходьба з уповільненням і прискоренням темпу.

 


Читайте також:

  1. Заняття 3.8 Всеукраїнські фестивалі та конкурси
  2. Конкурси.




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як найшвидший? | Тематика лекцій і бесід з батьками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.