Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тематика лекцій і бесід з батьками

1. Оптимальний режим для різних класів, що вчаться.

2. Необхідний обсяг рухової активності дітей різного віку.

3. Гігієнічні вимоги до одягу дитини.

4. Режим харчування дітей шкільного віку.

5. Спільні заняття фізичними вправами дітей та батьків.

6. Створення умов для занять фізичною культурою дітей за місцем проживання.

7. Основні умови попередження викривлень хребта й формування правильної постави у дітей шкільного віку.

8. Оптимальні величини навантаження й шляхи їх визначення в процесі занять фізичними вправами.

9. Дихання під час занять фізичними вправами.

10. Правила загартування організму дітей.

11. Навчання дітей плаванню в літній період.

12. Особливості фізичного виховання дітей різної статі та віку.

13. Основні правила організації ігор дітей і підлітків.

14. Азбука туриста.

15. Контроль з боку батьків за виконанням домашніх завдань з фізичного виховання учнів.

 

 

КАРТКА КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ

Вчитель: ____________________________________________________________

Учні: _______________________________________________________________

Завдання: ___________________________________________________________

Вимоги, компоненти Кількість балів Примітки
1.1. Документація планування    
1.2. Інвентар і устаткування, його використання    
1.3. Гігієна і правила безпеки    
1.4. Загальна щільність уроку    
1.5. Якість мови вчителя    
1.6. Зворотний зв'язок    
2.1. Доступність і диференційований підхід у навчанні    
2.2. Попереднє пояснення роботи    
2.3. Принцип послідовності    
2.4. Систематичність контролю, самоконтроль    
2.5. Надання учням своєчасної допомоги    
2.6. Своєчасний розбір діяльності і поведінки    
3.1. Різнобічність впливу    
3.2. Формування моральних якостей особи    
3.3. Міжпредметний зв'язок    
3.4. Рівень естетичного впливу    
3.5. Використання функції оцінки    
3.6. Позиція вчителя    
4.1. Рівні засвоєння знань, умінь і навичок    
4.2. Творча активність учнів    
4.3. Наявність навичок самостійної роботи    
4.4. Уміння аналізувати діяльність    
4.5. Моторна щільність уроку    
4.6. Дисциплінованість учнів    
  Разом по розділах    

 

 

Висновки

Підпис перевіряючого

Підпис експерта

 


Читайте також:

  1. IX. Зарахування за співбесідою
  2. Алгоритм бесіди провізора з хворим при виборі безрецептурного лікарстького препарату для симптоматичного лікування закрепу
  3. БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
  4. БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
  5. Бесіда за запитаннями.
  6. Бесіда захисника з підозрюваним(обвинуваченим).
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.
  12. Бесіда.




Переглядів: 1998

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурси метальників. | ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ (ПУЛЬСОВОЇ) КРИВОЇ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.