МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика лекцій і бесід з батьками1. Оптимальний режим для різних класів, що вчаться. 2. Необхідний обсяг рухової активності дітей різного віку. 3. Гігієнічні вимоги до одягу дитини. 4. Режим харчування дітей шкільного віку. 5. Спільні заняття фізичними вправами дітей та батьків. 6. Створення умов для занять фізичною культурою дітей за місцем проживання. 7. Основні умови попередження викривлень хребта й формування правильної постави у дітей шкільного віку. 8. Оптимальні величини навантаження й шляхи їх визначення в процесі занять фізичними вправами. 9. Дихання під час занять фізичними вправами. 10. Правила загартування організму дітей. 11. Навчання дітей плаванню в літній період. 12. Особливості фізичного виховання дітей різної статі та віку. 13. Основні правила організації ігор дітей і підлітків. 14. Азбука туриста. 15. Контроль з боку батьків за виконанням домашніх завдань з фізичного виховання учнів.
КАРТКА КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ Вчитель: ____________________________________________________________ Учні: _______________________________________________________________ Завдання: ___________________________________________________________
Висновки Підпис перевіряючого Підпис експерта
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|