Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ (ПУЛЬСОВОЇ) КРИВОЇ УРОКУ

Для визначення фізіологічної кривої уроку фізичної культури досліджується один учень із середньою фізичною підготовленістю. Підрахунок ведеться протягом 10 с. Обов'язковим є вимір ЧСС до початку уроку і після його. закінчення. Доцільно виміряти ЧСС за 3−5 хв після закінчення уроку для визначення рівня відновлення працездатності школяра.

Кількість вимірів ЧСС проводять по-різному. Якщо урок має безперервне фізичне навантаження (ігри спортивні й рухливі, кросова підготовка тощо), то виміри можна проводити через певні проміжки часу, наприклад ,через 3 − 5 хв. Якщо урок через особливості виконання вправ має паузи відпочинку (повторний біг, стрибки, метання, виконання вправ на різних снарядах та інше), то виміри ЧСС краще проводити довільно – перед початком і після закінчення виконання вправи.

Для складання фізіологічної кривої уроку за даними пульсометрії необхідно вести протокол за такою схемою.

ПРОТОКОЛ

обліку пульсових даних (ЧСС) на уроці фізичної культури

у ______ класі школи № _____.

ПІП учня:________________________________(вік) _______

ПІП студента-практиканта____________________________________

УРОК №__

По ____ (вказати розділ) ______________ для учнів _______ класу

Дата «__»_______20___ р.

Завдання уроку

1.____________________________________________________________

2.____________________________________________________________

3.____________________________________________________________

 

Діяльність учня   Час підрахунку ЧСС   ЧСС   Зміна ЧСС % від вихідної величини
За 10 с   за 1 хв  
         

 

При побудові фізіологічної кривої уроку по горизонталі відмічається час проходження уроку, а по вертикалі – зміну показників пульсу (ЧСС).

Студент-практикант на підставі виміру ЧСС при виконанні окремих вправ або завдань повинен визначити, наскільки раціонально змінюється фізичне навантаження, чи відповідає воно вимогам, потім дати свої рекомендації, керуючись запланованим обсягом і інтенсивністю, реальною реакцією організму школяра (за даними ЧСС) на виконання фізичного навантаження.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. CMM. Визначення моделі зрілості.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.




Переглядів: 1846

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика лекцій і бесід з батьками | ХРОНОМЕТРАЖ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.