МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Answer the questions to the text1. How old is the university? 2. What special organizations does it have to help applicants to enter the University? 3. What facts prove that it is one of the largest universities in Russia? 4. What distinguishes the Open University from a traditional one? 5. What special services does the SUSU scientific library provide for the users? 6. What are the novelties introduced into teaching process? 7. Can you name some of the well-known SUSU graduates? 8. What social activities can students take part in? Task 3 What facts do you know about the SUSU that were not mentioned in the text? Share them with the groupmates Task 4 Make the plan for the text Task 5 If you were asked to give the three most striking facts about the university what facts would you choose? Task 6 Find additional information about the following organizations and places of the university 1. School of Physics and Mathematics 2. Linguistic Center 3. “Applicant” center 4. Gifted Child Center 5. SUSU Scientific library 6. Open Institute 7. Mechanical and Technological Faculty 8. University Newspaper “Technopolis” 9. SUSU International Department 10. SUSU Teleradiocenter Present the information you find to your groupmates using the following scheme: 1. Place (Where is it located in the university?) 2. Year of foundation (When was it founded?) 3. Purpose of creation (What for was it created?) 4. Activities (What services does it provide?) 5. Benefits (What benefits does it provide for those who participated (schoolchildren, students)?) Speaking Task 1 A delegation of students and teachers from Cambridge are on a visit to your university. You are asked to tell the guests about it. Present information on: 1. the name of your university; 2. the place it is situated; 3. the departments there are at your university (day-time, correspondence, distance, evening); 4. the time the complete course of study lasts; 5. the number of students who study at the university; 6. information resources 7. the equipment the university provided with; 8. the students life; 9. what you like and what you don’t like about your university.
Start your tour with the following phrase: Dear guests, I would like to give you a tour about our university.
You may use the following algorithm: 1. Greeting Dear guests, I would like to give you a tour about our university. Читайте також:
|
||||||||
|