Уявімо, що ви зацікавлені у відкритті ресторанчика швидкого харчування з китайською кухнею в Києві. Ви вагаєтеся в його оцінці споживачами й плануєте провести маркетингове дослідження, щоб оцінити смаки й переваги споживачів. При проведенні інформаційного пошуку ви виявили наступне.
Дослідження А було нещодавно проведено дослідницькою агенцією для добре відомої системи ресторанів швидкого харчування. Для отримання копії цього дослідження вам необхідно заплатити агентству 525 дол. Робота оцінює споживацькі переваги стосовно харчів швидкого приготування в цілому і базується на статистичній вибірці з 500 домогосподарок. Дослідження показало, що респонденти не дуже добре ставляться до системи швидкого харчування. Основною причиною подібної невисокої оцінки був низький ступінь поживності таких харчів.
Дослідження Б проводилося групою студентів як практична робота з курсу маркетингу. Це дослідження не буде вам нічого коштувати, оскільки воно знаходиться в університетській бібліотеці. Дана робота оцінювала переваги споживачів стосовно різних національних кухонь у системі швидкого харчування. Респондентами були відповідним чином відібрані 200 студентів університету. Результати показали перевагу української й китайської кухні.
Оцініть ці два джерела інформації;
Якому з них ви надасте перевагу й чому?
Припустимо, ви вирішили, що буде прибутковіше стати франчайзером (компанія або фізична особа, що володіє успішним бізнесом, відомою торговою маркою, ноу-хау, комерційними таємницями, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє іншій стороні (франчайзі) користуватися цією системою на певних умовах) відомої марки ресторану швидкого харчування. Назвіть п’ять спеціальних вторинних джерел інформації й оцініть отримані дані.