Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховний процес початкової школи

Здоров'язберігаючі технології у навчально-виховному процесі початкової школи. Проблеми використання здоров'язберігаючих технологій у психолого–педагогічній літературі. Сутнісна характеристика здоров'язберігаючих технологій. Урахування психологічних особливостей молодших школярів при використанні здоров'язберігаючих технологій у структурі процесу навчання у початковій школі

 

 

Структура навчальної дисципліни

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
Л п лаб інд с.р. л п лаб інд с.р.
Модуль І.
Тема 1. Фізичне виховання як суспільне явище та галузь діяльності .                    
Тема 2. Фізичне і психічне здоров’я дитини молодшого шкільного віку                  
Тема 3. Духовне здоров’я як гармонізуючий фактор буття.                  
Тема 4. Соціальне здоров’я дитини молодшого шкільного віку.                  
Тема 5. Засоби фізичного виховання молодших школярів.                      
МОДУЛЬ II.
Тема 1 Урок – основна форма роботи з фізичного виховання у початкових класах.                    
Тема 2 Основи планування і контролю навчальної роботи з фізичного виховання в школі.                      
Тема 3. Позаурочні форми занять фізичними вправами.                    
Тема 4. Впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховний процес початкової школи                  
Модульний контроль                      
Усього годин                

 

Теми семінарських занять

№ з/п Назва теми Кількість годин
Формування фізичного здоров’я особистості молодшого школяра.
Соціальне здоров’я особистості молодшого школяра.
Духовне здоров’я дитини молодшого шкільного віку.
Рухлива активність молодшого школяра.
5. Сучасні навчальні технології в методиці викладання галузі «Здоров’я і фізична культура»

 

 

Самостійна робота

№ з/п Назва теми Кількість годин
Вступ у теорію і методику фізичного виховання
Організація режиму праці та відпочинку у початковій школі.
Організація режиму харчування молодшого школяра.
Створення здоров’єзбережуючого простору у навчально-виховному процесі.
Інноваційні підходи щодо формування здорового способу життя в початковій школі.
Форми організації занять з фізичного виховання
Діагностика здоров’я молодшого школяра.
  Разом

 

 

Уважно ознайомтесь з критеріями оцінювання успішності засвоєння вами даного курсу.

- опрацювання лекційного матеріалу (тези, конспекти, тощо) – 10 балів;

- виконання самостійних завдань (7) – 28 балів;

- виконання семінарських завдань (5) – 50 балів;

- модульна контрольна робота– 12 балів;

Максимальна кількість – 100 балів.




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Урок – основна форма роботи з фізичного виховання у початкових класах. | Модуль І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.