МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Урок – основна форма роботи з фізичного виховання у початкових класах.Місце уроку фізичної культури серед інших форм фізичного виховання школярів. Вимоги до сучасного уроку фізичної культури. Особливості проведення уроків. Завдання уроків фізичної культури. Характеристика оздоровчих, освітніх і виховних завдань уроку. Зміст уроку. Структура уроку. Завдання і зміст підготовчої, основної, заключної частин уроку. Побудова уроку. Постановка конкретних завдань на урок фізичної культури. Організація навчальної діяльності на уроці. Дозування фізичного навантаження на уроках. Щільність уроку, її визначення. Пульсова крива і її побудова. Типи уроків фізичної культури. Особливості комплексного уроку фізичної культури в початковій школі. Підготовка вчителя до уроку. Аналіз уроків фізичної культури. Особливості та методика проведення уроків в малокомплектній школі. Особливості методики роботи з учнями, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної і підготовчої медичної груп. Навчання учнів самостійно займатись фізичними вправами. Оцінка діяльності учнів на уроці. Інвентар і обладнання. Матеріально - технічна база з фізичного виховання. Тема 2. Основи планування і контролю навчальної роботи з фізичного виховання в школі. Функції педагогічного планування і контролю навчальної роботи. Робота, що передує плануванню. Документи для планування. Навчальна програма. Графік вивчення програмового матеріалу, методика їх побудови. Робочий навчальний план, його функції і методика побудови. План-конспект уроку фізичної культури. Педагогічний контроль. Домашні завдання з фізичної культури. Контроль за рівнем знань, рухових умінь і навичок. Планування позаурочної роботи в початкових класах. Контроль за рівнем фізичного розвитку і фізичної підготовленості учнів. Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості учнів. Паспорт здоров’я школяра.
Тема 3. Позаурочні форми занять фізичними вправами. Завдання позаурочних форм з фізичного виховання. Зміст форми та методика проведення позакласної роботи у початкових класах. Фізичне виховання поза школою. Характеристика і методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня. Роль сім’ї у фізичному виховання дітей. Індивідуальні самостійні заняття. Роль рухів і громадських організацій у фізичному вихованні школярів. Читайте також:
|
||||||||
|