Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма навчальної дисципліни

Модуль І.

Тема 1.Фізичне виховання як суспільне явище та галузь діяльності

Мета та оздоровчі, освітні і виховні завдання на сучасному етапі розвитку Української держави. Анатомо-фізіологічні і психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку. Руховий режим учнів молодшого шкільного віку/

Тема 2. Фізичне і психічне здоров’я дитини молодшого шкільного віку

Поняття та показники психічного здоров’я. Передумови формування психічного здоров’я у дітей різного віку. Забезпечення психічного здоров’я дитини у початковій школі.

Тема 3. Духовне здоров’я як гармонізуючий фактор буття.

Духовне здоров’я дитини та його складові. Моральне здоров’я як складова духовності.

Формування морального досвіду. Особливості формування духовного здоров’я у молодших школярів.

Тема 4. Соціальне здоров’я дитини молодшого шкільного віку.

Поняття соціального здоров’я. Фактори соціального здоров’я. Характеристика соціального здоров’я дитини. Роль сім’ї у соціалізації дитини. Особливості соціалізації дитини в початковій школі.

Тема 5. Засоби фізичного виховання молодших школярів.

Загальна характеристика засобів фізичного виховання. Фізичні вправи як основний засіб фізичного виховання. Роль природних сил ( сонця, повітря, води ) їх правильне застосування. Гігієнічні фактори : особиста і громадська гігієна режим праці і відпочинку, харчування і сну, засоби відновлення організму.

 

МОДУЛЬ II

Форми роботи з фізичного виховання у початкових класах.


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Програма
  12. III. Програма




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | Тема 1. Урок – основна форма роботи з фізичного виховання у початкових класах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.