Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Завдання

Для самостійного опрацювання лекційного матеріалу

Курсу « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура»

Для студентів 5 курсу спеціальності

«Початкова освіта» денного відділення

Стахановського факультету

Шановні студенти!

Вітаю Вас з початком роботи над курсом « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура».

Сучасний етап розвитку суспільства вимагає нових підходів до організації навчального процесу, підвищення якості, оновлення змісту та його форм. Будь-які технології спрямовані на цілісне оновлення змісту освіти і дозволяють покращити результати навчальної діяльності. Саме технологічний підхід в освіті потребує нововведень з метою цілеспрямованого системного формування технологічної компетентності майбутнього педагога. Як навчальний предмет « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура»вивчається на останньому курсі і дає змогу синтезувати знання із психолого-педагогічних дисциплін і забезпечити цілісне формування здатності до впровадження певного досвіду, самостійного використання теоретичних знань у практичній діяльності.

 

Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета курсу – вивчення студентами основ системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку; здійснення практичної їх підготовки в набуті вмінь і навичок для самостійної і організованої роботи з фізичного виховання в початкових класах; формувати переконання в студентів щодо оздоровчої спрямованості фізичного виховання.

Основним завданням вивчення дисципліни є:

- вивчення студентами основ системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку;

- здійснення практичної їх підготовки в набуті вмінь і навичок для самостійної і організованої роботи з фізичного виховання в початкових класах;

- формувати переконання в студентів щодо оздоровчої спрямованості фізичного виховання.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- мету і завдання фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку;

- вікові, анатомо-фізіологічні, психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку;

- основні засоби фізичного виховання для збереження і зміцнення здоров'я школярів;

- основні розділи програми з фізичної культури початкової школи;

- структуру, особливості підготовки і проведення уроку фізичної культури з учнями молодшого шкільного віку;

- вимоги до сучасного уроку фізичної культури;

- методику навчання основних видів фізичних вправ, передбачених шкільною програмою;

- руховий режим молодшого школяра.

- знати складові здоров’я, застосовувати правила здорового способу життя

- знати правила харчування, особистої гігієни, загартування; про необхідність рухової активності

- знати функції сім’ї, щодо збереження і зміцнення здоров’я

вміти:

- називати види емоції, встановлювати взаємозв’язок між емоціями та станом здоров’я;

- правильно застосовувати засоби фізичного виховання для збереження і зміцнення здоров'я школяра;

- методично правильно будувати, проводити і аналізувати уроки фізичної культури;

- пояснювати, демонтувати, виконувати і проводити з учнями фізичні вправи і ігри, передбачені програмою початкових класів;

- формувати у учнів основи знань з фізичної культури і спорту, валеології, особистої і громадської гігієни;

- проводити різні форми позаурочної роботи в початковій школі;

- вести пропаганду здорового способу життя серед учнів і батьків.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Догеологічна історія Землі. | Програма навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.