МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниЗавдання Для самостійного опрацювання лекційного матеріалу Курсу « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура» Для студентів 5 курсу спеціальності «Початкова освіта» денного відділення Стахановського факультету Шановні студенти! Вітаю Вас з початком роботи над курсом « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура». Сучасний етап розвитку суспільства вимагає нових підходів до організації навчального процесу, підвищення якості, оновлення змісту та його форм. Будь-які технології спрямовані на цілісне оновлення змісту освіти і дозволяють покращити результати навчальної діяльності. Саме технологічний підхід в освіті потребує нововведень з метою цілеспрямованого системного формування технологічної компетентності майбутнього педагога. Як навчальний предмет « Технологія вивчення галузі «Здоров’я і фізична культура»вивчається на останньому курсі і дає змогу синтезувати знання із психолого-педагогічних дисциплін і забезпечити цілісне формування здатності до впровадження певного досвіду, самостійного використання теоретичних знань у практичній діяльності.
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета курсу – вивчення студентами основ системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку; здійснення практичної їх підготовки в набуті вмінь і навичок для самостійної і організованої роботи з фізичного виховання в початкових класах; формувати переконання в студентів щодо оздоровчої спрямованості фізичного виховання. Основним завданням вивчення дисципліни є: - вивчення студентами основ системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку; - здійснення практичної їх підготовки в набуті вмінь і навичок для самостійної і організованої роботи з фізичного виховання в початкових класах; - формувати переконання в студентів щодо оздоровчої спрямованості фізичного виховання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - мету і завдання фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку; - вікові, анатомо-фізіологічні, психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; - основні засоби фізичного виховання для збереження і зміцнення здоров'я школярів; - основні розділи програми з фізичної культури початкової школи; - структуру, особливості підготовки і проведення уроку фізичної культури з учнями молодшого шкільного віку; - вимоги до сучасного уроку фізичної культури; - методику навчання основних видів фізичних вправ, передбачених шкільною програмою; - руховий режим молодшого школяра. - знати складові здоров’я, застосовувати правила здорового способу життя - знати правила харчування, особистої гігієни, загартування; про необхідність рухової активності - знати функції сім’ї, щодо збереження і зміцнення здоров’я вміти: - називати види емоції, встановлювати взаємозв’язок між емоціями та станом здоров’я; - правильно застосовувати засоби фізичного виховання для збереження і зміцнення здоров'я школяра; - методично правильно будувати, проводити і аналізувати уроки фізичної культури; - пояснювати, демонтувати, виконувати і проводити з учнями фізичні вправи і ігри, передбачені програмою початкових класів; - формувати у учнів основи знань з фізичної культури і спорту, валеології, особистої і громадської гігієни; - проводити різні форми позаурочної роботи в початковій школі; - вести пропаганду здорового способу життя серед учнів і батьків.
Читайте також:
|
||||||||
|