Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 3. Установіть авторство кожної з наведених концепцій.

 

1. Теорія урівноважуючих сил.

2. Теорія нового індустріального суспільства.

3. Техноструктура

4. Теорія прав власності.

5. Представницька демократія.

6. Теорія транзакційних витрат.

7. Теорія суспільного вибору.

 

Автори:

а) Дж. К. Гелбрейт;

б) Р. Коуз;

в) Дж. Б’юкенен.

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. В психоаналітичному розумінні справжня насолода від поетичного твору досягається тому що в душі кожної людини містяться несвідомі потяги, аналогічні тим, які властиві поету.
  3. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  4. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1
  8. Вправа 1 (c. 50)
  9. Вправа 1 (с. 7)
  10. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  11. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  12. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 3. Для кожної з концепцій, наведених нижче, знайдіть прізвище автора. | ЛЕКЦИЯ 3-4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.