МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Опис приладуПеред вами прилад для вивчення газових законів, гофрована герметична посудина з’єднана із манометром. Зверніть увагу на головну частину приладу – закритий гофрований циліндр (сильфон), що з'єднується з зовнішнім повітрям тільки через невеличкий вигнутий патрубок , впаяний у металеву кришку. Сильфон за допомогою гвинта можна розтягувати, причому об’єм повітря, замкнутого усередині приладу, змінюється пропорційно висоті. Вимірюється об'єм газу в умовних одиницях по прикріпленій до приладу чіткій демонстраційній шкалі. Покажчиком при таких вимірах служить у сильфоні край кришки. Початковий об’єм сильфона - п'ять умовних одиниць, а кінцевий – десять. Щоб не розтягувати сильфон поверх норми, на стійки надіто дві невеличкі трубки-обмежувачі. Хід роботи Для проведення досліду сильфон з'єднаємо гумовою трубкою з манометром, як показано на рисунку. Відкриваємо обидва крани манометра і за допомогою гвинта розтягуємо або стискуємо циліндр так, щоб об’єм повітря в ньому став, наприклад, 7,5 ум.од. Потім закриваємо вільний кран манометра і приступаємо до досліду. Декілька разів повільно змінюємо об’єм повітря в приладі і спостерігаємо за показаннями манометра. Переконуються, що зі зменшенням (або зі збільшенням) об’єму, тиск збільшується (або зменшується) у стільки ж разів. Результати вимірювань запишіть в таблицю.
Отримані результати дають можливість зробити висновок, що при незмінній масі газу і постійній температурі добуток об’єму газу на тиск є величина постійна, тобто об’єм газу обернено пропорційний його тиску. Висновок: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Контрольні запитання: 1. Що являє собою рівняння газового стану ? 2. Як розуміти вираз «нормальний стан газу»? 3. Як з рівняння газового стану можна вивести формулу закону Бойля-Маріотта? 4. Навести приклади, де в природі, техніці й побуті й побуті змінюються всі три параметри, які характеризують стан газу.
Лабораторна робота №5 Тема: Вимірювання відносної вологості повітря Мета роботи: Навчитися вимірювати відносну вологість, використовуючи психрометр; виміряти абсолютну і відносну вологість повітря в кімнаті. Прилади і матеріали:Психрометр побутовий; Волосяний гігрометр; Термометр лабораторний від 0 до 100 °С; Лійка; Таблиця психрометрична. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|